اخبار بازی

کمپانی EA به دنبال استفاده از موتور گرافیکی Frostbite روی Nintendo Switch

کمپانی EA به دنبال استفاده از موتور گرافیکی Frostbite روی Nintendo Switch

وی جی مگ: اگرچه Switch شاید به مانند PS4 و Xbox One از سخت‌افزار قدرتمندی برخوردار نباشد اما این موضوع بدین معنی نیست که نمی‌توان بازی‌های بزرگی روی آن عرضه و اجرا کرد. به دنبال انتشار بازی‌های سنگینی مانند Doom و Wolfenstein 2، اکنون کمپانی EA به دنبال آن است تا از موتور گرافیکی Frostbite روی Nintendo Switch استفاده کند.

به گزارش وی جی مگ، تاکنون تنها بازی‌های محدودی مانند FIFA 19 و Fe روی Switch عرضه شده و حال این شرکت در حال کار روی انجین اصلی خود است تا عناوین بیشتری را روی پلتفرم هیبریدی نینتندو منتشر کند. به تازگی ویدئویی توسط یک یوتیوبر به نام Doctre81 به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد EA راه‌حلی برای استفاده از Frostbite روی Nintendo Switch پیدا کرده است.

در این ویدئو با اشاره به صفحه متخصصان انجین EA در Linkedin توضیح داده می‌شود که قرار است این شرکت از کیت توسعه سخت‌افزاری خود که برای ساخت بازی‌هایی مانند Battlefield 5 و Anthem بکار رفته برای Nintendo Switch هم استفاده کند. اگرچه این مورد بیانگر اجرای انجین Frostbite روی Switch نیست اما نشان می‌دهد که کمپانی نام‌برده روی این مسئله مشغول کار است.

با این حال به طور کامل نمی‌توان صحت اطلاعات منتشر شده را مورد تایید قرار داد. چنان‌چه EA راه‌حلی برای این مسئله پیدا کرده باشد می‌توان انتظار داشت در آینده شاهد انتشار عناوین بیشتری از این شرکت برای کنسول Switch باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − هفت =