اخبار بازی

توقف ساخت بازی دیگری از مجموعه Star Wars توسط EA

توقف ساخت بازی دیگری از مجموعه Star Wars توسط EA

وی جی مگ: بسیاری از گیمرها انتظار داشتند که با انتقال حق امتیاز ساخت بازی براساس مجموعه Star Wars به EA شاهد عرضه تعداد زیادی بازی براساس دنیای این سری باشیم اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این کمپانی یکی دیگر از بازی‌های در دست ساخت Star Wars را کنسل کرده.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده از آخرین گزارش وبسایت کوتاکو نشان می‌دهد که بعد از توقف ساخت بازی Star Wars که وظیفه توسعه آن را استودیو Visceral Games برعهده داشت، باقی مانده اطلاعات این عنوان به EA Vancouver منتقل شد تا آنها با استفاده از آن روی بازی خود کار کنند. با این حال یک منبع خبر داده که این بازی که در اصل یک Star Wars با خصوصیات Open World بوده نیز از سوی EA کنسل شده.

به نظر می‌رسد که EA Vancouver بار دیگر روی بازی جدیدی از مجموعه Star Wars کار خواهد کرد. حالا باید دید به واسطه اتفاقات پیش آمده و البته حواشی Star Wars Battlefront 2 چه وضعیتی برای قرارداد همکاری EA و دیزنی به وجود می‌آید.

نهایتا باید به این نکته اشاره کرد که بازی کنسل شده ارتباطی به Star Wars Jedi: Fallen Order ندارد که وظیفه ساخت آن را استودیو Respawn برعهده دارد. بازی که فعلا مراحل ساخت خود را دنبال می‌کند و قرار است در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + 7 =