اخبار بازی

Enemy Front توسط City Interactive در بهار 2014 منتشر می شود

Enemy Front توسط City Interactive در بهار 2014 منتشر می شود 1

ازی اکشن مربوط به دوران جنگ جهانی دوم شرکت City Interactive که توسط Stuart Black طراحی شده بود، قرار است در بهار سال 2014 منتشر شود.
این بازی (که توسط موتور Cry Engine 3 ساخته شده است) تا سال 2012 زیرنظر خود استوارت بلک بود و پس از استعفای او از این شرکت به دست طراح بخش روایت داستانی بازی Far Cry 3 و کارگردان بازی Warhammer 40K : Space Marine یعنی آقای Raphael van lierop واگذار شد.
بعد از رفتن استوارت بلک از تیم سازندگی بازی، بازی بطور کلی دگرون شد و تبدیل به یک عنوان غیرخطی سندباکس گونه شد که قصد روایت نحوه از بین بردن ماشین جنگی آلمان نازی در جنگ جهانی دوم پشت خطوط دشمن را داشت.
این بازی یک حالت جنگ نزذیک و تن به تن را دارد.کلاسهای متفاوتی در بازی وجود دارد.دشمنان و شما از قدرت کاور گرفتن برخوردارید.ضمنا باس های ماشینی نیز وجود دارند.محیط از تخریب پذیری بالایی برخوردارد است.چند مرحله در بازی نیز به خرابکاری بصورت مخفیانه،جاسوسی کردن،قتل و ترور و حملات همه جانبه اختصاص یافته است.در بازی شما قادر به Customize کردن بعضی آیتم ها می باشید.ضمنا سلاحهای بازی دقیقا همانند سلاحهای تاریخی جنگ می باشند و حتی در برخی نقاط به کشورهایی همانند فرانسه،یونان،نروژ و لهستان نیز سفر می کنید.
تا به حال پلتفرمهای PC و PS3 و Xbox 360 برای بازی تائید شده اند.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + 5 =