اخبار بازی

پشتیبانی Epic Games Store از ارز 130 کشور

پشتیبانی Epic Games Store از ارز 130 کشور

وی جی مگ: طی هفته‌های گذشته کمپانی Epic Games تمام تلاش خود را به کار گرفته در رقابت با Valve و فروشگاه استیم، حداقل نظر تولیدکنندگان را به خود جلب کند اما از دید پشتیبانی Epic Games Store از مشتری‌ها همچنان فاصله زیادی با استیم وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، تا روز گذشته خبری از پشتیبانی Epic Games Store از ارزهای مختلف نبود اما امروز مدیران این فروشگاه رسما از اضافه شدن این قابلیت خبر دادند. سرگی گالیونکین که سابقه توسعه وبسایت SteamSpy را دارد، اکنون در Epic و روی Epic Games Store کار می‌کند و تایید کرد که از این پس این فروشگاه از ارز 30 منطقه (130 کشور) پشتیبانی می‌کند.

از سوی دیگر پشتیبانی Epic Games Store از بارگرداندن بازی نیز تغییر کرده و حالا آنها به کاربرها اجازه می‌دهند تا 14 روز پس از خریداری، بازی مورد نظر را برگشت زده و پول خود را دریافت کنند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که گیمر مورد نظر نباید بیش از 2 ساعت بازی را تجربه کرده باشد. سیاستی که دقیقا از سوی Valve و استیم نیز اجرا می‌شود.

نهایتا باید به این نکته اشاره کرد که Epic Games‌ قصد دارد در آینده پشتیبانی Epic Games Store از ارزهای مختلف را نسبت به وضعیت فعلی گسترش دهد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 3 =