اخبار بازی

کمپانی Epic Games به دنبال بهبود گرافیکی بازی Fortnite‌ روی PS4 Pro

کمپانی Epic Games به دنبال بهبود گرافیکی بازی Fortnite‌ روی PS4 Pro

وی جی مگ: ساخته Epic Games سال گذشته روی کنسول نسل هشتمی سونی منتشر شد با این حال بازی Fortnite‌ روی PS4 Pro از حداکثر قابلیت‌های این کنسول میان‌نسلی استفاده نمی‌کند. اکنون سازنده بازی مذکور اعلام کرده در حال کار روی این موضوع و برطرف کردن آن است.

به گزارش وی جی مگ، در آخرین به‌روزرسانی منتشر شده در خصوص برنامه‌های توسعه بازی، شرکت Epic Games اعلام کرد که آن‌ها مشغول کار هستند تا بازی از رزلوشن بالاتری پشتیبانی نماید. در حال حاضر بازی Fortnite‌ روی PS4 Pro با رزلوشن 1080p اجرا می‌شود در حالی که روی PS4 در وضوع تصویر متغییر و به صورت میانگین 900p اجرا می‌شود. «برای کاربرانی که مشغول تجربه Fortnite روی کنسول PS4 Pro هستند باید اعلام کنیم به زودی رزلوشن‌های بالاتر از 1080p به بازی افزوده خواهند شد تا هنگامی که آن را به تلویزیون 4K متصل کردید بازی با جزئیات بیشتری اجرا شود. منتشر جزئیات و برنامه‌های دقیق در آینده باشید.»

البته آن‌ها به رزلوشن دقیقی اشاره نکردند اما اگر به جای اجرا در وضوع تصویر 4K، بازی روی رزلوشن 1440p هم اجرا شود جای تعجب زیادی نخواهد داشت. در مقابل ساخته Epic Games به صورت 4K روی کنسول XBOX ONE X اجرا می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 1 =