اخبار بازی

استودیو Escalation Studios به زیر مجموعه Bethesda اضافه شد

استودیو Escalation Studios

وی جی مگ: شرکت Bethesda در QuackCon امسال اعلام کرد که بزرگ‌تر شده است. در سال 2017 شرکت ZeniMax به زیر مجموعه Bethesda اضافه شده بود و بعد از آن شرکت Escalation نیز به زیر مجموعه Bethesda اضافه شد تا این شرکت بزرگ‌تر از قبل بشود.

به گزارش وی جی مگ، بعد از مشارکت روی ویژگی‌های Snap Map بازی Doom، شرکت Bethesda تائید کرد که استودیوی بازی‌سازی آن‌ها که در شهر Dallas آمریکا است در حال کار بر روی بزرگترین عناوینی است که به زودی منتشر می‌شوند.

توسعه‌دهندگان در حال کار بر روی بازی‌ The Elder Scrolls Blades برای تلفن‌های همراه هوشمند و Fallout 76 هستند. ساخت بازی Starfield نیز با کمک استودیو دیگری انجام می‌شود.

بعد از 25 سال بازی Starfield اولین IP جدید این شرکت است و بیش از دو سال است که در دست توسعه‌ است و به نظر می‌رسد که برای عرضه آن باید صبور باشیم چرا که به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد. به هر حال هنوز معلوم نیست استودیوی بازی‌سازی واقع در شهر Dallas در ساخت کدام یک از بازی‌ها همکاری می‌کند. شرکت Bethesda امید زیادی روی بازی Starfield دارد به طوری که به عنوان بازی نسل بعدی تعریف می‌شود.

فعلا تمرکز اصلی این شرکت روی بازی Fallout 76 است که قرار است در تاریخ 14 نوامبر امسال برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × پنج =