اخبار بازی

اختصاص 17 درصد مخاطب‌های Twitch به ورزش‌های الکترونیک

اختصاص 17 درصد مخاطب‌های Twitch به ورزش‌های الکترونیک

وی جی مگ: همزمان با رویداد TwitchCon وبسایت StreamElements آمار جالبی در رابطه با وضعیت استریم منتشر کرده که از جمله آن می‌توان به اختصاص پیدا کردن 17 درصد مخاطب‌های Twitch به ورزش‌های الکترونیک اشاره کرد.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت یوتیوب موفق شده فاصله خود را با Twitch از نظر تعداد بیننده کمتر کند و سهم خود را از 15 درصد مجموع ساعت‌های صرف شده برای استریم در ماه مارچ به 25 درصد در ماه سپتامبر برساند. با این حال هنوز فاصله بسیاری بین این دو باقی مانده که البته اشاره دقیقی به آن نشده است. در رابطه با Twitch اما باید اظهار کرد هیچ کدام از 100 چنل برتر این وبسایت از نظر مجموع زمان صرف شده برای استریم و تماشا با رشد مواجه نشده‌اند. در حالی که آمار ثبت شده برای ماه ژانویه به 262 میلیون ساعت استریم اشاره داشت اکنون آمار گزارش شده برای ماه سپتامبر از 254 میلیون ساعت حکایت دارد. با این حال زمان صرف شده برای چنل‌های میان‌رده و حتی کوچک‌تر در حال افزایش بوده است.

پس از آن که Fortnite با 151.9 میلیون ساعت تماشا شدن در ماه جولای در اوج رکورد خود قرار گرفت پس از آن در شیب نزولی قرار گرفت و برای ماه آگوست 131.4 میلیون ساعت و برای ماه سپتامبر 105.8 میلیون ساعت استریم برای آن ثبت شد. به لطف عرضه بسته الحاقی Battle for Azeroth، میزان استریم World of Warcraft در سه‌ماهه گذشته به بیش از 87 میلیون ساعت رسیده است. در آخر نیز باید اعلام کرد 9 الی 17 درصد مخاطب‌های Twitch به ورزش‌های الکترونیک اختصاص پیدا کرده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 1 =