اخبار بازی

روایت کارمند سابق Rockstar درباره شرایط وحشتناک این استودیو !

روایت کارمند سابق Rockstar درباره شرایط وحشتناک این استودیو !

وی جی مگ: مصاحبه این هفته دن هاوسر به عنوان یکی از موسسان Rockstar Games در کنار اینکه نشان داد آنها با توسعه Red Dead Redemption 2 یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ را تولید کرده‌اند اما حواشی خاص خود را به همراه داشت. حواشی که شاید اکثر آنها به سختی کاری مربوط شود که کارمندهای این استودیو تجربه می‌کنند. با این وجود کارمند سابق Rockstar به تازگی درباره وضعیت وحشتناک کار در این استودیو صحبت‌هایی را انجام داده که در ادامه نگاهی به آن داریم.

به گزارش وی جی مگ، هاوسر در بخشی از مصاحبه اخیر خود به این نکته اشاره داشت که بعضا در جریان سال 2018 تیم تولیدکننده هفته‌ای 100 ساعت را مشغول توسعه بازی Red Dead Redemption 2‌ بودند. این در حالی است که پیش‌تر و زمان توسعه قسمت قبلی این مجموعه در Rockstar San Diego نیز اعتراض‌هایی شکل گرفته بود که کارمندها هفته‌ای 60 ساعت در محل کار خود حضور دارند. جاب اشتافر موسس Orpheus Self-Care Entertainment و کارمند سابق Rockstar و Telltale Games در توئیتر به صحبت‌های هاوسر واکنش نشان داده.

اشتافر در این زمینه گفته « تقریبا یک دهه از جدایی من از Rockstar گذشته اما می‌توانم به شما اطمینان دهم که در دوران تولید GTA 4 مثل این بود که اسلحه روی سر ما قرار داده بودند و باید هفت روز هفته کار می‌کردیم. مجبور بودیم که شنبه و یکشنبه هم سر کار برویم تا اگر سم یا دن (هاوسر) در محل استودیو حاضر می‌شدند، ببینند که همه درست مثل آنها به سختی مشغول کار هستند.» اشتافر در ادامه توضیح داده که « در سال 2008 یا 2009 بود که من به سختی مریض شدم و به یک روز مرخصی نیاز داشتم بعد از مصرف دارو و البته واکنش آلرژیک مجبور شدم تصویری را از این وضعیت در توئیتر قرار داده و در ادامه درخواست مرخصی خود را ثبت کنم.»

افزایش توجه‌ها به صحبت‌های هاوسر در مصاحبه‌اش نهایتا باعث شد که او دوباره به این موضوع واکنش دهد. هاوسر به تازگی اعلام کرده که صحبت‌های او درباره 100 ساعت کار در هفته تنها به تیم سناریو بازی ارتباط داشته که توسط خود او و سه نفر دیگر تشکیل شده. هاوسر در اصل اینگونه موضوع را روشن کرده که او و سه نفر دیگر برای تمام کردن سناریو مجبور شده‌اند برای سه هفته چنین وضعیت کاری را تجربه کنند و این موضوع شامل دیگر بخش‌های تیم تولید Red Dead Redemption 2 نمی‌شود. هاوسر همچنین به این موضوع اشاره داشته که هیچگاه کارمندهایش را مجبور به کار سخت نکرده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 17 =