اخبار بازی

انتشار اطلاعاتی تکمیلی از بازی Fallout 76

انتشار اطلاعاتی تکمیلی از بازی Fallout 76

وی جی مگ: در حریان برگزاری پنلی در QuakeCon شرکت Bethesda اطلاعاتی تکمیلی از بازی Fallout 76 را به اشتراک گذاشت.

به گزارش وی جی مگ، در این پنل اعضای تیم سازنده بازی چون کارگردان آن یعنی تاد هاوارد، کارگردان تولید کریس مِیِر و مدیر پروژه جف گاردینر در خصوص این اثر مورد انتظار Survival صحبت کردند و اطلاعاتی تکمیلی از بازی Fallout 76 را منتشر کردند.:

  • در رابطه با بخش PvP، هاوارد توضیح داد که وقتی شما ابتدا به شخصی صدمه بزنید، میزان کمی از نوار سلامتی او کم می‌شود. این اقدام نوعی دعوت برای PvP محسوب می‌شود. اگر حریف شما تصمیم بگیرد که با شما درگیر شود سپس ضربات آسیب‌های کامل خود را وارد خواهند کرد. براساس لولی که دارید میزان دریافت پاداش پس از نابود کردن حریف متفاوت است. اگر شخصی را که لولی بسیار بیشتر از شما دارد از بین ببرید، پاداش بزرگی دریافت خواهید کرد. چنان‌چه پس از کشته شدن توسط یک پلیر، از او انتقام بگیرید، دو برابر پاداش به شما تعلق خواهد گرفت.
  • اگر پلیری که مورد حمله قرار می‌گیرد نخواهد درگیر شود یا بخواهد فرار کند، گزینه‌های بسیاری پیش‌رو قرار می‌گیرد. پلیرهای مهاجم در نهایت می‌تواند هدف خود را نابود کند اما پاداشی دریافت نخواهد کرد و به یک قاتل تحت تعقیب تبدیل خواهد شد. به گفته هاوارد “عوضی‌ها” محتویات جالبی برای بازی هستند. آن‌ها روی نقشه تمامی پلیرها با ستاره قرمز مشخص می‌شوند و در بالای خود علامت خاصی دارند که به ظرفیت امتیازهای به دست آورده شده بستگی دارد.
  • تا زمانی که به لول 5 دست پیدا نکنید بخش PvP در دسترس شما قرار نمی‌گیرد.
  • شما می‌توانید خود را با پرچم و علامت “صلح‌جو” مشخص کنید. در این صورت دیگر به سایرین آسیب نخواهید رساند.
  • حکم مرگ چندان مجازات سختی به همراه ندارد. شما آیتم‌های خود را رها می‌کنید. البته این موارد تنها تجهیزات شما به شمار نمی‌آیند اما مواردی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان آیتم‌های مختلف را ساخت و یا ارتقا داد. شما می‌توانید به محلی که آن را رها کردید بازگردید و در صورتی که کسی آن را برنداشته باشد دوباره آن بردارید. هم‌چنین می‌توانید آیتم‌های خود را ذخیره کنید که در این صورت از دست تمامی پلیرها در امان خواهد بود.
  • قابلیت ریسپاون شدن (یا بازگشت به بازی پس از مرگ) به صورت رایگان بوده و در نزدیک‌ترین نقطه ریسپاون یا در ورودی Vault 76 صورت می‌گیرد. ریسپاون شدن در محلی دیگر که پیش از این، آن را ملاقات کردید با توجه به میزان مسافتی که خواهد داشت برای شما هزینه‌بر خواهد بود.
  • در صورت نیاز می‌توانید پلیرها را بلاک نمایید. در این صورت دیگر شما را در نقشه بازی نخواهند دید.
  • منحنی مربوط به قدرت در مقابل سایر پلیرها با منحنی قدرت در بخش PvE متفاوت است و مورد نرمال‌سازی واقع شده است. اما هم‌چنان عملکرد درستی دارد. تفاوت آن بدین شرح است که قدرت سلاح‌ها و زره‌ها در بخش PvP میزان کمتری دارد. این مورد باعث می‌شود پلیرهایی با لول پایین‌تر در مقابل پلیرهای لول بالا شانسی برای درگیری داشته باشند.
  • وقتی شما کمپی را مورد حمله هسته‌ای قرار دهید این حمله کل ساختار کمپ را نابود می‌کند اما صاحب کمپ می‌تواند بر اساس طرح و نقشه که در اختیار دارد آن دوباره به راحتی بسازد.
  • این نقشه‌ها شما را قادر می‌سازد کمپ خود را به صورت کامل از یک نقطه جمع کنید و آن را در محلی دیگر برپا کنید.
  • کمپ‌ها را به راحتی می‌توان تعمیر کرد
  • ابزارآلات موسیقی هم در بازی وجود دارند.
  • وویس‌چت در بازی پیاده‌سازی شده است. هم‌چنین یک سیستم مجاورت وویس‌چت در بازی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید با افراد غریبه‌ای که در اطراف شما حضور دارند ارتباط برقرار کنید.
  • V.A.T.S در بازی به صورت ریل‌تایم دنبال می‌شود. مورد هدف قرار دادن بخش‌های مختلف بدن یک توانایی محسوب می‌شود که از ابتدا در اختیار شما قرار نمی‌گیرد. درصد آن به میزان درک شما بستگی دارد و با سرمایه‌گذاری روی آن می‌توانید دقت و توانایی خود را برای یافتن دشمنان ارتقا دهید.
  • موسیقی‌های بازی توسط Inon Zur آهنگسازی شده است. هم‌چنین موسیقی‌های لایسنس شده زیادی در بازی وجود دارد.بیشتر از هر بازی Fallout دیگر در Fallout 76 قطعه موسیقی وجود دارد. هم‌چنین ایستگاه‌های موسیقی وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها گوش دهید.
  • سرورهای خصوصی مسلما در بازی در دسترس قرار خواهند گرفت و هم‌چنین استفاده از قابلیت ماد هم در آن فراهم خواهد بود. Bethesda به صورت صد در صد تعهد داده که بازی از سرورهای اختصاصی و قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد.
  • 80 درصد بازی همان Fallout است که کاربران آن را می‌شناسند و دوست دارند و تنها 20 درصد از بازی طعم جدیدی می‌دهد.

عنوان Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر 2018 (23 آبان 97) به صورت جهانی برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 4 =