اخبار بازی

بازی Fallout 76 و ۱۵۰ ساعت محتوای جانبی

بازی Fallout 76 و ۱۵۰ ساعت محتوای جانبی

وی جی مگ: استودیو Betehsda در زمینه طراحی ماموریت و فعالیت‌های جانبی سابقه خوبی دارد و به‌نظر می‌رسد چنین شرایطی را برای بازی Fallout 76 هم پیاده کرده. آخرین گفت و گوی طراح ارشد و کارگردان این بازی نشان می‌دهد که با یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تاریخ Bethesda روبرو هستیم.

به گزارش وی‌ جی مگ، استودیو Bethesda در همین زمینه توضیح داده که بازی Fallout 76 چیزی حدود ۱۵۰ ساعت محتوای جانبی دارد. محتوایی که در اشکال مختلف طراحی شده اما لزوما به جریان اصلی بازی ارتباطی ندارد. جالب است بدانید که این حجم از محتوا تنها به نسخه اولیه بازی اختصاص دارد و با توجه به آنلاین بودن Fallout 76 می‌توان انتظار افزایش آن با به‌روزرسانی‌های بعد از انتشار را داشت.

با وجود این مسائل کارگردان بازی Fallout 76 در گفت و گو با نشریه OXM توضیح داده که به صورت کلی میزان زمانی که این اثر می‌تواند مخاطب را سرگرم کند کاملا به خود او ارتباط دارد. با توجه به این موضوع که بازی Fallout 76 در ژانر Survival قرار می‌گیرد، انتخاب‌های گیمر و مدیریت منابع او نقش کلیدی در پیشرفت جریان اصلی بازی دارد.

از دید جف کاردینر بازی Fallout 76 می‌تواند در همان ابتدای عرضه برای یک مخاطب ۳۰ ساعت و برای دیگری ۳۰۰ ساعت گیم‌پلی مفید داشته باشد. اثری که به نظر می‌رسد Bethesda حساب ویژه و طولانی مدتی روی آن باز کرده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 7 =