اخبار بازی

بازی Fallout 76 از راه نرسیده تخفیف خورد

بازی Fallout 76 از راه نرسیده تخفیف خورد

وی جی مگ: حواشی فراوان و انتقادات منتقدین و گیمرها باعث شد تا بازی Fallout 76 از راه نرسیده تخفیف بخورد. عنوانی که هم‌اکنون متوسط امتیاز آن در وبسایت متاکریتیک از 22 نقد روی عدد 50 است.

به گزارش وی جی مگ، جو منفی و حواشی ایجاد شده پیرامون عنوان Fallout 76 بر فروش آن هم تاثیر گذاشته است. اگرچه عملکرد کلی بازی در هفته اول انتشار در بازار بریتانیا قابل قبول بوده اما فروش بازی به نسبت عنوان Fallout 4 به میزان 80 درصد افت کرده است. همین مورد سبب شده بازی Fallout 76 از راه نرسیده در فروشگاه‌های فراوانی تخفیف بخورد و با قیمت کمتری در دسترس قرار بگیرد.

در حال حاضر در فروشگاه‌های آمازون، Best Buy و استور مایکروسافت بازی Fallout 76 به میزان 35 درصد تخفیف خورده و با قیمت 40 دلار قابل تهیه و خرید است. این در حالی است که نسخه استاندارد بازی به مانند عناوین معمول دیگر 60 دلار قیمت دارد. باید توجه کرد بخشی از تخفیف اعمال شده به بلک فرایدی ارتباط پیدا می‌کند با این حال در حالت عادی برای بازی که تنها چند روز از انتشار آن می‌گذرد تخفیف‌ قابل توجه 35 درصدی در نظر گرفته نمی‌شود. جدیدترین ساخته Bethesda برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + 1 =