اخبار بازی

ادامه حواشی بازی Fallout 76 اینبار به خاطر گران‌فروشی

ادامه حواشی بازی Fallout 76 اینبار به خاطر گران‌فروشی

وی جی مگ: اگر صنعت بازی طی ماه‌های اخیر را دنبال کرده باشید احتمالا با حواشی بازی Fallout 76 برخورده کرده‌اید. اثری که با انتظارات بسیاری روانه بازار شد اما نشان داد که چرا Bethesda هنوز در سطح و اندازه‌ای نیست که یک بازی تماما آنلاین را پیش روی مخاطب‌های خود قرار دهد.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر فروش ویژه کریسمس در این بازی شروع شده. گیمرها می‌توانند آیتم‌های مختلف را با تخفیف خریداری کنند اما در ادامه حواشی بازی Fallout 76 بسیاری نسبت به این موضوع انتقاد داشته‌اند که برخی از آیتم‌های تخفیف خورده به شدت گران هستند و عملا این بازی را شبیه به آثار F2P کرده.

معمولا زمانی که یک بازی به صورت رایگان عرضه می‌شود، گیمرها باید برای به دست آوردن آیتم‌های خاص یا فعالیتی طولانی‌مدت را انجام دهند یا آن را با پرداخت پول واقعی خریداری کنند اما این موضوع برای Fallout 76 صدق نمی‌کند. کمپانی Bethesda بازی خود را با قیمت کامل به فروش رسانده‌ و حالا تخفیفی را شروع کرده که به همه چیز شبیه است جز تخفیف.

گزارش‌های منتشر شده نشان از این دارد که حتی برخی از آیتم‌ها در گذشته به صورت کلی وجود نداشته‌‌اند و حالا Bethesda برای آنها قیمت بسیار بالایی در نظر گرفته.

بسیاری از کاربرها اعتقاد دارند که Bethesda سعی دارد با این رویکرد عملا اتم‌هایی (واحد پول داخل بازی) که در ابتدای کار به برخی از کاربرها برای خرید نسخه‌های خاص اختصاص داده بود را با قیمت‌های بالا برگرداند.

ساز و کار بازی Fallout 76 عملا به گونه‌ای در حال حاضر طراحی شده که شما برای پیشرفت زیاد و به دست آوردن آیتم‌های خاص راهی جز خرید از طریق پول واقعی ندارید. رویکردی که معمولا برای بازی‌های رایگان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × سه =