اخبار بازی

اعلام جزئیات داستانی بازی Fallout 76

جزئیات داستانی بازی Fallout 76

وی جی مگ: وقتی که شرکت Bethesda اعلام کرد که در بازی Fallout 76 پلیر‌ها می‌توانند دنیای پلیرهای دیگر را با بمب هسته‌ای از بین ببرند، بسیاری از گیمرها در مورد آنلاین بودن بازی دچار تردید شدند و احساس می‌کردند که این ویژگی می‌تواند لذت بازی کردن را از بین ببرد. خوشبختانه اینگونه که فکر می‌کردیم نیست.

به گزارش وی جی مگ، استودیو توسعه دهنده بازی Fallout 76 قبلا گفته بود که راه‌هایی برای این‌کار وجود دارد و به‌دست آوردن کدهای پرتاب موشک‌های هسته‌ای بسیار سخت است. حالا می‌دانیم که یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای به دست آوردن این قدرت باید انجام دهید، پیدا کردن آن در بخش‌های مخفی مراحل اصلی بازی است.

بازی در دنیای آزادای جریان دارد و نقشه آن بزرگ است و برای روایت چنین داستانی منطقی است. به‌دست آوردن موشک هسته‌ای در بازی مانند پیروزی در یکی از ماموریت‌ها یا رسیدن به سطح بالایی نیست پس این کار مشکل‌تر می‌شود. با بازی کردن ماموریت‌های اصلی می‌توانید این کد را به‌دست آورید که باعث می‌شود انگیزه پلیر برای تکمیل کردن بازی بیشتر شود و درگیری کمتری با پلیر‌های دیگر داشته باشند.

تعداد کسانی که می‌توانند به صورت هم‌زمان با هم بازی کنند، 24 نفر است که گروه‌های 4 نفری خواهند بود البته احتمال این وجود دارد که در آینده تعداد پلیرها بیشتر شود.

بازی Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد و کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند نسخه بتای بازی را دریافت کنند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 1 =