اخبار بازی

انتشار به‌روزرسانی 47 گیگابایتی برای Fallout 76

انتشار به‌روزرسانی 47 گیگابایتی برای Fallout 76

وی جی مگ: وجود مشکلات متعدد در جوانب مختلف باعث انتشار به‌روزرسانی 47 گیگابایتی برای Fallout 76 شد. در حالی که پیش از این اعلام شده بود به‌روزرسانی روز اول بازی برابر 50 گیگ است اکنون به‌روزرسانی نسخه 1.02 حچمی معادل 47 گیگابایت داشته و شرکت Bethesda نیز جزئیات آن را مشخص کرده است.

به گزارش وی جی مگ، چند روزی است که از عرضه بازی Fallout 76 می‌گذرد. باگ‌های فراوان، مشکلات مختلف در بخش PvP، پرفورمنس و پایداری خود بازی و هم‌چنین ایرادهای زیاد در نسخه Xbox One صدای بسیاری را در آورده است. با این حال شرکت Bethesda مدعی شده به‌روزرسانی 47 گیگابایتی برای Fallout 76 بسیاری از این مشکلات را برطرف می‌کند. علاوه‌بر مشکلات ذکر شده قرار است این به‌روزرسانی ایرادات بخش‌های گرافیکی، دوربین، دشمنان، سیستم کرفت، رابط کاربری و هم‌چنین کوئست‌ها را نیز برطرف نماید.

در حال حاضر Fallout 76 حال و روز خوبی نداشته و متوسط امتیاز نسخه PS4 آن در وبسایت متاکریتیک از 7 نقد روی عدد 46 قرار دارد. میانگین امتیاز کاربران هم به میزان 2.7 اشاره دارد. باید دید این به‌روزرسانی‌های حجیم Bethesda می‌تواند پیشرفت‌ها و بهبودهای مورد نظر را در بازی اعمال کند یا اوضاع برای Fallout 76 به همین صورت ادامه پیدا خواهد کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 9 =