اخبار بازی

برخی گیمرها موفق به بازپس‌گیری هزینه خرید Fallout 76 شده‌اند

برخی گیمرها موفق به بازپس‌گیری هزینه خرید Fallout 76 شده‌اند

وی جی مگ: گزارش‌ها نشان می‌دهند برخی از گیمرها موفق شدند تا هزینه خرید Fallout 76 را پس بگیرند. عنوانی که در حال حاضر یک فاجعه‌ تمام عیار محسوب می‌شود. در حالی که ایده یک بازی Fallout آنلاین جذاب به نظر می‌رسد اما محصولی که به دست مخاطبین رسیده به هیچ وجه جذاب نبوده و حاوی مشکلات متعددی هم‌چون باگ‌ و عملکرد خود بازی است.

به گزارش وی جی مگ، به لطف سیاست‌های بازگشت پول استیم و Origin پلیرهای PC معمولا عادت دارند برای بازی‌های ناقص پول کمتری پرداخت کنند و یا در صورت عدم رضایت از کیفیت بازی خریداری شده، پول خود را پس بگیرند. از آن جایی که Fallout 76 تنها روی لانچر اختصاصی Bethesda عرضه شده قابلیت و گزینه بازپس‌گیری پول در اختیار گیمرها قرار نمی‌گیرد. البته ظاهرا این طرز فکر اشتباه بوده است.

برخی از کاربران از فروم ResetEra گزارش کرده‌اند که موفق شدند هزینه خرید Fallout 76 را روی PC و از طریق لانچر اختصاصی Bethesda پس بگیرند. مورد گزارش شده بیان داشته که به دلیل این که از عملکرد و وضعیت بازی رضایت نداشته به راحتی درخواست بازگشت پول را ثبت کرده است. این کاربر اظهار کرد که 24 ساعت بازی را تجربه کرده و سپس با ثبت درخواست بازگشت پول، توانست آن را پس بگیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + 5 =