اخبار بازی

گیمری که 900 ساعت Fallout 76 بازی کرده بود بن شد !

گیمری که 900 ساعت Fallout 76 بازی کرده بود بن شد !

وی جی مگ: تصور کنید چند صد ساعت مشغول تجربه بازی باشد که لزوما کیفیت بالایی نداشته و باشد به یکباره همه چیز با قطع دسترسی به پایان رسد. این اتفاقی است که برای گیمری که 900 ساعت Fallout 76 بازی کرده بود، رخ داده. گیمری که دلیل بن شدن آن در اختیار داشتن تعداد زیادی مهمات مطرح شده.

به گزارش وی جی مگ، کاربر مورد نظر در ردیت به این مسئله اشاره داشته که بعد از استفاده از کارت پرک bandolier که باعث می‌شود وزن مهمات 90 درصد کاهش پیدا کند، به سراغ جمع‌آوری مهمات رفته و در ادامه قصد داشته که آیتم‌های به دست آمده را به دیگر حساب کاربری خود منتقل کند که دچار مشکل شده.

کمپانی Bethesda بعد از مسدود کردن حساب کاربری این گیمر که 900 ساعت Fallout 76 تجربه کرده، تنها یک دلیل را مطرح کرده آن هم داشتن تعداد زیادی مهمات است. هرچند برخی اعتقاد دارند که داشتن دو نام کاربری دلیل اصلی مسدود شدن حساب کاربری بوده اما گیمر مورد نظر توضیح داده که در گذشته نیز از چنین روشی برای انتقال آیتم‌ها در بازی استفاده کرده.

کاربر Glorf12 در ردیت به این موضوع اشاره داشته که احتمالا دیگر گیمرها دیده‌اند که یک شخصیت با سطح 450 مشغول انتقال آیتم به شخصیتی با درجه 2 است و در ادامه تصمیم به ثبت گزارش کرده‌اند. کمپانی Bethesda هنوز واکنش جدیدی به این موضوع نشان نداده و قرار است که فعلا کاربر مورد نظر تا انتشار به‌روزرسانی بعدی به بازی Fallout 76 دسترسی نداشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × چهار =