اخبار بازی ویدئو

تماشا کنید: نسخه کنسل شده بازی The Witcher

وی جی مگ: سری بازی‌های The Witcher توسط CD Projekt Red ساخته شده است. این سری از روی رمانی با همین نام ساخته شده که توانسته طرفداران زیادی جذب کند. آخرین نسخه از بازی که The Witcher 3 Wild Hunt نام دارد، به عنوان بهترین بازی سال 2015 انتخاب شد. حال یک ویدئو در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به پروژه کنسل شده از این بازی است.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که اشاره شد این سری از رمانی با همین نام که توسط Andrzej Sapkowski نوشته شده و هشت جلد دارد الهام گرفته است. CD Projekt Red تنها شرکتی نبود که به ساخت بازی این رمان علاقه داشت ولی تنها شرکتی بود که ایده خود را کاملا عملی کرد و توانست تجربه بسیار خوبی را به گیمرها بدهد.

یک استودیو لهستانی سعی داشت تا داستان Geralt را بسازد. در سال 1997 سرمایه این استودیو برای ساخت این بازی کافی نبود و به همین دلیل پروژه ساخت آن لغو شد. تیم سازنده این بازی Metropolish Sofware نامیده می‌شد و رهبر این گروه Adama Chmielarz  بود، کسی که کتاب The Witcher را به انگلیسی ترجمه کرد.

در ویدئو منتشر شده می‌بینید که این بازی ویژگی‌های یک بازی RPG را دارد و سیستم مبارزه آن نیز جالب است. البته در نگاه اول می‌گوییم که خوب شد این بازی توسط تیم MetroPolish Software ساخته نشد، اما نباید فراموش کنیم که این بازی مربوط به سال 1997 است و تکنولوژی آن زمان به پیشرفتگی الان نبود.

 Chmielarz قبلا سعی کرده بود تا این تصاویر و ویدئوهای بازی را منشتر کند اما موفق نشد ولی دو عضو دیگر از این تیم با نام‌های Kacper Reutt و Jarek Sobierski این ویدئو را تهیه کردند.

« من می‌دانم که این ویدئو اندکی کلیشه‌ای است ولی مربوط به سال 1997 است. ویژگی‌های بازی The Witcher مانند تصمیم‌گیری برای مرگ و زندگی یک نفر یا تصمیمات سخت یا روایت‌ داستان پیچیده در آن زمان عادی نبود. ولی ساخت این بازی هدفی بود که تیم Metropolish Software داشت و برای ساخت آن بسیار مشتاق بودیم»

می‌توانید ویدئوی این نسخه از بازی The Witcher  که هیچ‌وقت پروژه آن به اتمام نرسید را تماشا کنید.


دانلود با کیفیت 1080p

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × چهار =