اخبار بازی

منتظر محتوای Fantastic Four در بازی Spider-Man باشید

منتظر محتوای Fantastic Four در بازی Spider-Man باشید

وی جی مگ: چند روز پیش خبر دادیم که مارول احتمالا روی محتوای Fantastic Four کار می‌کند و به همین خاطر لوگوی خود را با تغییری کوچک همراه کرده اما نهایتا مشخص شد که آنها در جریان رویدادی تحت عنوان Fantastic Four: World’s Greatest Week قصد معرفی چند محتوای مرتبط با این مجموعه را دارند.

به گزارش وی جی مگ، به همین مناسبت مارول استریم زنده‌ای را صورت داده و در انتهای آن به این نکته اشاره کرد که گیمرها منتظر محتوای Fantastic Four برای بازی Spider-Man باشند. هنوز اطلاعات دیگری در این زمینه در دسترس نیست و مارول معرفی رسمی را به زمان دیگری موکول کرده.

بحث‌های ایجاد شده میان طرفداران مارول نشان می‌دهد که احتمالا محتوای Fantastic Four در بازی Spider-Man به انتشار یک یا چند لباس خلاصه می‌شود و نباید انتظار اتفاقی بزرگ در این رابطه را داشته باشیم.

در حال حاضر لباس‌های Spider-Man در بازی ساخته شده از سوی Insomniac برای PS4، تبدیل به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های طرفداران این ابرقهرمان شده و بسیاری به همین واسطه همچنان در حال تجربه انحصاری موفق سونی هستند که مشخص شد به فروش 9 میلیون نسخه‌ای تا انتهای نوامبر سال گذشته میلادی دست پیدا کرده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − 9 =