اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بسته قابل دانلود بازی Far Cry 5

تاریخ عرضه بسته قابل دانلود بازی Far Cry 5

وی جی مگ: زامبی‌ها در بین گیمر‌ها بسیار محبوب شده‌اند و بیشتر گیمر‌های دنیای با این موجودات عجیب خاطره دارند. بعد از گذشت چند ماه از انتشار بازی Far Cry 5 حالا سازندگان تاریخ انتشار بسته قابل دانلود آن که Dead Living Zombies نام دارد را اعلام کردند.

به گزارش وی جی مگ، در این بسته قابل دانلود قرار نیست به تنهایی با همه‌ آن‌ها مبارزه کنید و  در این مسییر یک با کارگردان فیلم که در متن Marvel Guy نامیده می‌شود، همراه می‌شوید. پلیرها به دنبال 7 قطعه فیلم خواهند بود و در مناطقی مانند زمین‌های کشاورزی، سقف‌ها و زمین‌های نظامی به اکتشاف و مبارزه می‌پردازند.

بعد از تمام کردن هر نقشه، پلیرها می‌توانند Score Attack باز کنند تا امتیاز سه ستاره کسب کنند. این کار به آن‌ها اسلحه و وسیله می‌دهد و در آخر می‌توانند به Hope County برگردند. در آخر به بخش Far Cry Arcade ابزار‌هایی اضافه می‌شود که برای سازندگان نقشه بسیار عالی است که شامل ویژگی جدیدی برای ساختن اشیای تخریب‌پذیر است.

قیمت این بسته قابل دانلود 7.99 دلار است که اگر Season Pass بازی را که 29.99 دلار است خریداری کرده باشید، این بسته قابل دانلود به اضافه Hours of Darkness و lost on Mars نیز در دسترس شما خواهد بود. بسته قابل دانلود Dead Living Zombies در تاریخ 28 آگوست برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 14 =