اخبار بازی

استفاده از Far Cry 5 برای جذب توریسم در مونتانا

استفاده از Far Cry 5 برای جذب توریسم در مونتانا

وی جی مگ: عرضه Far Cry 5 که در آن مردم بومی عضو یک فرقه تندرو خشن و جنگ‌طلب بودند و تحت رهبری فردی دیوانه به کارهای مختلفی دست می‌زدند باعث شد جنجال‌ها و اتهامات سیاسی مختلفی به بازی زده شود. با این حال خود ایالت مونتانا چندان به این موارد اهمیتی نداده و با شرکت Ubisoft همکاری کرده تا از بازی Far Cry 5 برای جذب توریسم استفاده کند.

به گزارش وی جی مگ، اگرچه این بازی در مکانی به نام Hope County جریان دارد که خیالی است اما مونتانا کاملا واقعی بوده و یکی از ایالت‌های آمریکا محسوب می‌شود. این ایالت با کمپانی Ubisoft همکاری را آغاز کرده تا از Far Cry 5 برای جذب توریسم و امور تفریحی استفاده کند. وبسایت رسمی Visit Hope County در جهت تشویق افراد برای بازدید از آن نوشت. «به منطقه Hope County خوش‌آمدید. Hope County ممکن است یک منطقه خیالی باشد اما کوهستان، رودخانه‌ها و حیات‌وحشی که الهام‌بخش بازی Far Cry 5 بودند کاملا واقعی بوده و ایالت جنوب غربی مونتانا واقع شده است.»

«به ملاقات این مکان و چشم‌انداز خیره‌کننده آن بیایید که در بازی پیاده‌سازی شده بود. در یکی از بهترین مکان‌های دنیا ماجراجویی خود را آغاز کنید. آسمان و مسیرهای وسیع در این ایالت غربی آمریکا انتظار شما را می‌کشند. به Hope County خوش‌آمدید.» براساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت مذکور، اعضای تیم سازنده بازی Far Cry 5 لیستی از مکان‌های مختلف احتمالی برای پیاده‌سازی بازی در اختیار داشتند که با ملاقات مونتانا متوجه شدند این منطقه بهترین مکان برای ساخت بازی است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + هشت =