اخبار بازی

اطلاعاتی از شخصیت‌های منفی بازی Far Cry New Dawn

اطلاعاتی از شخصیت‌های منفی بازی Far Cry New Dawn

وی جی مگ: جزئیاتی از شخصیت‌های منفی بازی Far Cry New Dawn منتشر شد. عنوانی اسپین‌آف از این مجموعه که دنباله‌ای مستقیم برای Far Cry 5 بوده و در جریان برگزاری مراسم The Game Awards 2018 رونمایی شد.

به گزارش وی جی مگ، حوادث این بازی 17 سال پس از اتفاقات Far Cry 5 و در همان منقطه Hope County واقع در مونتانا جریان دارد. در هنگام رونمایی بازی، ما با شخصیت‌های منفی بازی Far Cry New Dawn به اسم Mickey و Lou آَشنا می‌شویم که در حقیقت دو خواهر دوقلو هستند و به مانند دیگر آنتاگونیست‌های این مجموعه آثار مختلفی از دیوانگی و جنون در آن‌ها دیده می‌شود. به حدی که آن‌ها پدر خود را نیز به قتل رسانده‌اند.

دو شخصیت Mickey و Lou رهبر گروهی به نام Highwaymen هستند. گروهی از راهزنان و یاغی‌های بی‌رحم که از یک منطقه به منطقه دیگر سفر می‌کنند و دست به غارت تمامی دارایی‌های مردم منطقه می‌زنند. آن‌ها هر کسی را که در جلوی‌شان بایستد سلاخی می‌کنند و اکنون نیز گذر آن‌ها به منطقه Hope County افتاده است.

نویسنده بازی یعنی Olivia Alexander از شرکت Ubisoft در خصوص داستان و شخصیت‌ها این گونه توضیح داد «این شخصیت‌ها به شدت از جانب دنیایی که باید در آن بزرگ می‌شدند تاثیر گرفته‌اند. دنیایی از کمبودها و بی‌قانونی که هر فرد شروری نیز در آن همواره فکر می‌کند که در حال انجام دادن کار درست است. همین مسئله برای شخصیت‌های منفی بازی Far Cry New Dawn که Mickey و Lou نام دارند صدق می‌کند. آن‌ها به زنده ماندن در طولانی مدت فکر نمی‌کنند. بلکه فلسفه فکری آن‌ها زنده ماندن برای فردا است. آن‌ها امروز خود را زندگی می‌کنند و به بیشتر از آن اهمیتی نمی‌دهند. جشن می‌گیرند و زمان حال خود را سپری می‌کنند حتی اگر این مسئله به اطرافیان آن‌ها صدمه بزند.»

همان‌طور که ذکر شد حوادث بازی Far Cry New Dawn حدود 17 سال پس از اتفاقات Far Cry 5 جریان دارد. در پایان این بازی یک بمب هسته‌ای منفجر می‌شود و اکنون این دو شخصیت دوقلو مورد بحث نیز پس از این انفجار، بزرگ می‌شوند. این اتفاق نه تنها بر جوانی آن‌ها تاثیر می‌گذارد بلکه باعث می‌شود Mickey و Lou تنها با تفکر و ذهنیت زنده ماندن بزرگ شوند و هیچ ایده‌ای راجع به تمدن و چگونگی کارکرد آن نداشته باشند.

بازی Far Cry New Dawn در تاریخ 15 فوریه 2019 (26 بهمن 97) با قیمت 40 دلار برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − یک =