اخبار بازی

FIFA 14 | UK charts در صدر + نگاهی بر فراز و نشیب های این چارت در 2013

FIFA 14 | UK charts در صدر + نگاهی بر فراز و نشیب های این چارت در 2013 1

سال 2013 با صدرنشینی بازی FIFA 13 در جدول برترین های UK شروع شد و با صدرنشینی بازی FIFA 14 بر این جدول نیز خاتمه می یابد. بازی ای که برای هفته دوم بصورت متوالی در صدر می باشد.
تجارت جهانی شرکت EA و مخصوصا استدیو EA Sports امسال بسیار عالی بوده و رتبه های سری فیفا در جدول UK ، آن را به یک هت تریک تبدیل می کند زیرا برای سومین سال متوالی ، بازی فیفاست که صدرنشینی این چارت را در پایان سال میلادی در دست می گیرد!
حال بیایید تا نگاهی به نکات جالبی که در سال 2013 در زمینه این چارت اتفاق افتاد نگاهی بیندازیم:
-24 بازی مختلف در سال 2013 صدرنشین چارت UK بودند ، عجیب ترین این صدرنشینی ها از آن بازی هایی چون Aliens : Colonial Marines , Payday 2 , Ni No Kuni , Resident Evil : Revelations بوده است.
– بازی TLOU با شش صدرنشینی متوالی توانست رکورد جالبی در 2013 بزند. بعد از این شاهکار ناتی داگ ، بازیهای CoD : Ghosts و FIFA 14 به نوبه خود 5 هفته پشت سر هم و بازی Saints Row IV با 4 هفته صدرنشینی متوالی قرار دارند. در ادامه بازی هایی چون Bioshock Infinite , Dead Island : Riptide , Minecraft : Xbox 360 Edition بودند که بصورت متوالی صدرنشین بودند.
– بازی Minecraft : Xbox 360 Edition که یک پورت ساخته شده توسط 4J Studios بود ، بعد از 4 هفته تعقیب بازی The Last Of Us در رده دوم توانست به جایگاه اول دست یابد.
– بازی Grand Theft Auto V با لانچ عظیمش به سریعترین بازی به فروش رفته در UK تبدیل شد و در عرض یک هفته اول حدود 2.25 میلیون نسخه در UK فروخت.
– بازی FIFA 13 توانست به مدت 31 بار صدرنشین شود و پس از آخرین هفته صدرنشینی اش ، بازی FIFA 14 لانچ شد که پیرو خط قهرمانانه نسخه قبلی بود! ضمنا باید به دو بازی Tomb Raider و Minecraft : Xbox 360 Edition نیز برای پیروزی های زیادشان تبریک گفت.

و حال آخرین هفته از چارت برترین های UK :

  1. FIFA 14
  2. Call of Duty: Ghosts
  3. Assassin’s Creed 4: Black Flag
  4. Battlefield 4
  5. Grand Theft Auto 5
  6. Need for Speed: Rivals
  7. Lego Marvel Super Heroes
  8. Just Dance 2014
  9. Minecraft: Xbox 360 Edition
  10. Gran Turismo 6
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + 2 =