اخبار بازی

فروش بازی FIFA 18 به 24 میلیون نسخه رسید

فروش بازی FIFA 18 به 24 میلیون نسخه رسید

وی جی مگ: با اعلام شرکت EA فروش بازی FIFA 18 به 24 میلیون نسخه رسید. جدیدترین نسخه از عنوان ورزشی شرکت EA موفق شده از زمان عرضه در سپتامبر سال گذشته به فروش 24 میلیون واحدی دست پیدا کند.

به گزارش وی جی مگ، علاوه‌‌بر این موضوع اعلام شد بازی FIFA Mobile تاکنون 193 میلیون بار نصب شده است. مجموعا سری بازی FIFA بیش از 260 میلیون نسخه به فروش رسانده و این آمار باعث می‌شود این فرنچایز فوتبالی، لقب پرفروش‌ترین بازی ورزشی تاریخ را به دست خود حفظ کند. هم‌چنین عنوان FIFA Online 3 و 4 که مخصوص مناطق آسیایی است بیش از 115 میلیون پلیر دارد.

آرون مک‌هاردی تهیه‌کننده اجرایی FIFA در مورد آمار جدید به اشتراک گذاشته شده به ویژه رسیدن فروش بازی FIFA 18 به 24 میلیون نسخه اظهار کرد «برای میلیون‌ها پلیر موجود در سرتاسر دنیا، فرنچایز FIFA بیشتر از یک بازی معمولی به شمار می‌رود. به همان اندازه که تیم‌های مورد علاقه‌شان را دوست دارند به همان میزان نیز DNA فوتبال به بخش مهمی از آن‌ها تبدیل شده است. فوتبال ورزشی است که می‌تواند در حین بازی خود دنیا را با همدیگر متحد کند. از طریق کنسول، موبایل و تجربه‌های منطقه‌ای هم‌چون FIFA Online 4 سعی می‌کند افراد بیشتری را با دنیای بازی خود ارتباط دهیم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + 4 =