اخبار بازی

مشکل Finesse Shot در FIFA 19 به‌زودی برطرف می‌شود

مشکل Finesse Shot در FIFA 19 به‌زودی برطرف می‌شود

وی جی مگ: هر سال در ساختار گیم‌پلی FIFA ایرادی وجود دارد که تجربه بازی در حالت آنلاین و چندنفره را برای بسیاری تلخ می‌کند. امسال نوبت به قابلیت Finesse Shot رسیده است. مشکل Finesse Shot در FIFA 19 سبب بر هم خوردن تعادل بازی می‌شود و این انتقاد عده کثیری را به دنبال داشته است.

به گزارش وی جی مگ، چنان‌چه بخش رقابتی FIFA 19 را بازی کرده باشید در جریان هستید که قابلیت Finesse Shot یک ایراد اساسی در بازی محسوب می‌شود و بخش قابل توجهی از گل‌های به ثمر رسیده در بازی را سبب می‌شود. چنان‌چه پلیری قلق Finesse Shot را به خوبی بداند از زاویه و فاصله مناسب به راحتی تمامی شوت‌هایش را تبدیل به گل می‌کند. مگر در حالتی که پلیر مقابل به خوبی بتواند دروازه‌بان خود را کنترل کند که در بسیاری از مواقع این گونه نیست.

همین موضوع موجب شده تا گیمرها در فضای مجازی و سایر رسانه‌های موجود در اینترنت درخواست ایجاد تغییراتی در این قابلیت را داشته باشند اما تاکنون واکنشی به آن داده نشده بود. با این حال به تازگی Corey Andress مدیر انجمن EA که معمولا تغییرات آینده FIFA 19 را به اشتراک می‌گذارد اعلام کرده که تیم سازنده در تلاش بوده تا مشکل Finesse Shot در FIFA 19 به‌زودی حل شود. تاریخ مشخصی برای عرضه این به‌روزرسانی به اشتراک گذاشته نشد اما انتظار می‌رود تا پایان ماه ژاویه شاهد در دسترس قرار گرفتن آن باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 2 =