اخبار بازی

اطلاعاتی از طرح اولیه بازی God of War در مصر

اطلاعاتی از طرح اولیه بازی God of War در مصر

وی جی مگ: براساس اطلاعات جدید منتشر شده توسط کوری بارلوگ، طرح اولیه بازی God of War در مصر شکل گرفته بود. کارگردان بازی مذکور در همایش Devcom حضور به عمل آورد در خصوص مشکلاتی در پشت صحنه تولید بازی و طرح‌هایی از آن که تاکنون توسط هیچکس دیده نشده بود صحبت کرد.

به گزارش وی جی مگ، به گفته بارلوگ بحث‌های شکل گرفته پیرامون ساخت نسخه جدید بازی God of War همزمان با عرضه نسخه Ascension شکل گرفت. تیم سازنده بازی به طور مساوی به دو قسمت تشکیل شدند تا روی محیط و متالوژی (اسطوره‌شناسی) که قرار است قسمت بعدی این سری در آن جریان داشته باشد تحقیق کنند. یک گروه روی اساطیر نورث و اسکاندیناوری و دیگری روی اساطیر مصر مشغول به تحقیق شد در حالی که دیدگاه شخص کوری بارلوگ برای God of War بعدی، اساطیر نورث بود.

بارلوگ تصاویری از طرح اولیه بازی God of War در مصر را هم به اشتراک گذاشت. نسخه اولیه ایجاد شده مدل شخصیت کریتوس را برگرفته از بازی God of War: Ascension نشان می‌داد. بارلوگ زمان سختی را سپری کرد تا بتواند اعضای تیم را متقاعد کند که کریتوس باید فرزند داشته باشد. حتی در زمان تولید بازی نیز تیم سازنده با محدودیت‌های بسیاری به دنبال تغییرات ایجاد شده و رابطه موجود میان کریتوس و پسرش آرتئوس مواجه شد. در میان پروسه تولید بود که بازی توسط تسترهای مورد بررسی قرار گرفت و آن‌ها به شدت از این که کریتوس باید کوئستی را برای شخصیتی دیگر انجام دهد خشمگین شدند. به عقیده آن‌ها این God of War و کریتوسی نیست که آن‌ها به یاد داشتند.

با تمامی این توضیحات و چالش‌ها شاهکار استودیو سانتا مونیکا پا به عرصه بازار گذاشت. عنوان God of War با فروش پنج میلیون نسخه‌ای خود در ماه انتشار، رکورد سریع‌ترین فروش بازی‌های انحصاری تاریخ سونی را به نام خود ثبت کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − نه =