اخبار بازی

ثبت اولین شکایت پیرامون تیر‌اندازی در مسابقات Madden NFL 19

ثبت اولین شکایت پیرامون تیر‌اندازی در مسابقات Madden NFL 19

وی جی مگ: در حالی که شرکت EA در تلاش است تا اقدامات تسکین‌دهنده‌ای برای قربانیان تیر‌اندازی در مسابقات Madden NFL 19 انجام دهد ظاهرا یکی از قربانیان این حادثه نمی‌تواند به راحتی با حادثه به وثوع پیوسته در جکسون‌ویل کنار بیاید.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات منتشر شده توسط Deadline، گیمری به نام جیکوب ملیتیچ شکایتی را علیه شرکت EA و مرکز خرید GLHF Game Bar به ثبت رسانده است. این شکایت بسیار طولانی بوده و حجم آن به 49 صفحه می‌رسد و توسط Morgan & Morgan، شرکت حقوقی واقع در جکسون‌ویل تنظیم شده است. متن این شکایت بیان می‌دارد جیکوب برای شرکت در رویدادی که علاقه زیادی به آن دارد به جکسون‌ویل سفر کرده بود.

«جیکوب به میزبان و سازمان‌دهندگان این رویداد اعتماد کرده بود و معتقد بود به جای امنی قدم می‌گذارد. هنگامی که تیراندازی در ازدحام جمعیت آغاز شد این اعتماد به صورت کامل درهم شکست. علاوه‌بر این که مسئولان برگزاری مسابقات Madden NFL 19 نتوانستند امنیت کافی را فراهم کنند نتیجه به وجود آمده بسیار تاسف برانگیز است. ما این شکایت را به این دلیل به ثبت رساندیم تا افراد مسئول این فاجعه جوابگو باشند و گیمرهایی مانند جیکوب بتوانند بدون وجود هیچ گونه ترسی، علاقه و اشتیاق خود را دنبال نمایند.»

به گفته جیکوب ملیتیچ، فرد مسئول تیراندازی که دیوید کاتز نام داشته و بلافاصله پس از شروع مسابقات Madden NFL 19 رقابت‌ خود را واگذار کرده بود در هنگام برگزاری بازی‌ها در محل حضور داشته و هنگامی که شروع به تیراندازی می‌کند جیکوب تنها یک و نیم متر از او فاصله داشته است. جیکوب در حالی موفق به فرار می‌شود که از ناحیه پا و پشت زخمی می‌شود. هدف از شکایت مطرح شده کسب محاکمه از سوی هیئت منصفه دادگاه به‌علاوه کسب خسارت به میزان مشخص نشده است. تاکنون ثبت شکایت توسط افراد دیگر گزارش نشده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 2 =