اخبار بازی

پایان کمپین عیب‌یابی بازی PUBG

پایان کمپین عیب‌یابی بازی PUBG

وی جی مگ: در ماه آگوست گذشته بود که استودیو Bluehole وبسایتی تحت عنوان “Fix PUBG” ایجاد کرد. جایی که برنامه‌ریزی شده بود تا در آن به درخواست پلیرها، بخش‌های مختلف بازی پیشرفت پیدا کند. اکنون با اعلام استودیو توسعه‌دهنده این کمپین عیب‌یابی بازی PUBG به اتمام رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از وبسایت یوروگیمر تهیه‌کننده اجرایی بازی یعنی Taeseok Jang با انتشار بیانیه‌ای در استیم اظهار کرد شرکت PUBG Corp بسیاری از مشکلات نادیده گرفته شده را که توسط پلیرها گزارش شدند برطرف کرده و آن‌ها با اشتباهات خود مواجه شدند. اکنون توسعه‌دهندگان پس یاد گرفتن موارد جدید، برنامه خود را برای سال 2019 تغییر دادند. «در ابتدا باید بگویم کمپین عیب‌یابی بازی PUBG باعث شد تا از سرعت ساخت محتویات جدید برای بازی کاسته شود. اما این پروسه کارآمدی بود. امیدواریم بتوانیم با حفظ پایداری و کیفیت، به مانند گذشته محتویات را به سرعت تولید کنیم.»

در ادامه Jang به تمامی ایراداتی که از زمان عرضه کمپین نام‌برده از بازی PlayerUnkown’s Battlegrounds برطرف شد اشاره کرد. مشکلاتی که در بخش‌های مختلفی هم‌چون عملکرد سرور و بخش‌های آنلاین، مچ‌میکینگ، سسیستم ضد تقلب، رفع باگ‌ها و ارتقای سطح کلی کیفیت بازی شامل می‌شد. هم‌چنین گفته شد طی این فرآیند اکانت بیش از دو میلیون کاربر از بازی مسدود شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =