اخبار بازی

موفقیت چشم‌گیر بازی Vampyr در زمینه فروش

موفقیت چشم‌گیر بازی Vampyr در زمینه فروش

وی جی مگ: اگرچه عنوان Vampyr با واکنش‌های متفاوتی از سوی منتقدان همراه شد اما بازی توسط گیمرها و مخاطبین با استقبال زیادی همراه شد. در آخرین گزارش مالی منتشر شده برای نیمه اول سال مالی 2019 شرکت Focus Home Interactive از درآمد 44.3 میلیون یورویی خود خبر داد که به لطف موفقیت چشم‌گیر بازی Vampyr در زمینه فروش میسر شده است.

به گزارش وی جی مگ، به دنبال عرضه موفقیت‌آمیز ساخته استودیو DontNod که باعث شد در صدر چارت فروش برخی از مناطق و کشورها قرار بگیرد فروش Vampyr در سه‌ماهه دوم پس از انتشار نیز هم‌چنان به قدرت خود باقی ماند. سایر عناوین Focus Home Interactive هم‌چون دو بازی MudRunner و The Surge نیز از نظر مالی عملکرد خوبی برای خود ثبت کردند.

براساس جزئیات موجود در این گزارش مالی شرکت ناشر قصد دارد در سه‌ماهه سوم سال مالی 2019 با عرضه بازی Vampyr برای کنسول Nintendo Switch از حداکثر پتانسیل این اثر استفاده کند. عنوانی که هم‌اکنون برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

‌علاوه‌‌بر موفقیت چشم‌گیر بازی Vampyr در این گزارش مشخص شد بازی MudRunner از زمان عرضه در اکتبر 2017 موفق شده نیم میلیون نسخه به فروش برساند. به دنبال انتشار بسته گسترش‌دهنده American Wilds، فروش این اثر با افزایش قابل توجهی همراه شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 1 =