اخبار بازی

احتمال معرفی No More Heroes 3 در E3 2019

احتمال معرفی No More Heroes 3 در E3 2019

وی جی مگ: در پایان بازی Travis Strikes Again: No More Heroes یک دمو فنی کوتاه از پروژه بعدی استودیو Grasshopper Manufacture و شخص Suda51 که به طور واضح بازی No More Heroes 3 خواهد بود به نمایش در می‌آید. توضیحات جدید کارگردان این مجموعه به احتمال معرفی No More Heroes 3 در E3 2019 اشاره می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، اکنون که مدتی پس از انتشار بازی می‌گذرد کارگردان این اثر یعنی Suda51 تصمیم گرفته تا توضیحاتی پیرامون قرار دادن این ایستراگ در پایان بازی ارائه کند. در مصاحبه با وبسایت Game Reactor، شخص Suda51 اظهار کرد «هدف از قرار دادن تیزر بازی No More Heroes 3 در پایان Travis Strikes Again، به نوعی شبیه‌سازی کاری است که همواره در فیلم‌های Marvel Cinematic Universe شاهد انجام آن هستیم. ما می‌خواستیم پیامی واضح به طرفداران خود بفرستیم. بنابراین تصمیم گرفتیم این تیزر را در پایان بازی Travis Strikes Again: No More Heroes قرار دهیم. ما سخت تلاش خواهیم کرد تا نسخه سوم بازی توسعه پیدا کند.»

سوالی که اکنون مطرح می‌شود بدین شرح است که چه زمانی شاهد معرفی بازی مذکور خواهیم بود ؟ براساس گفته‌های Suda51 احتمال معرفی No More Heroes 3 در E3 2019 وجود خواهد داشت. این سازنده مطرح ژاپنی گفت که قصد دارد برای اولین بار پس از سال‌ها در نمایشگاه E3 2019 حضور به عمل بیاورد. اگرچه Suda51 هیچ چیزی را تایید نکرد اما برای معرفی نسخه جدید بازی در این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد. در همین حال سایر اعضای استودیو Grasshopper به تلاس سخت خود ادامه خواهند داد تا بازی به به سطح مورد انتظار گیمرها دست پیدا کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − یک =