اخبار بازی

واکنش Microsoft و Nintendo به غیبت Sony در E3 2019

واکنش Microsoft و Nintendo به غیبت Sony در E3 2019

وی جی مگ: طی اقدامی عجیب که تقریبا هیچ‌کس انتظار آن را نداشت شرکت Sony اعلام کرد برای اولین بار در تاریخ 24 ساله نمایشگاه E3 در رویداد E3 2019 شرکت نمی‌کند. برند Playstation تصمیم گرفته تا به صورت کامل از این مراسم چشم پوشی کرده و از راه‌های دیگری با مخاطبین خود ارتباط برقرار کند. مسئله‌ای که اکنون واکنش Microsoft و Nintendo را به دنبال داشته است.

به گزارش وی جی مگ، غیبت Sony تاثیری در حضور سایر کمپانی‌های بزرگ نداشته و مثال‌هایی هم‌چون Activision، Ubisoft و Warner Bros در این مراسم حضور به عمل خواهند آورد. هم‌چنین دیگر دو شرکت توسعه‌دهنده کنسول یعنی Nintendo و Microsoft هم در E3 2019 حضور خواهند داشت. اگرچه پس از اعلام غیبت Sony در این رویداد ممکن است کمی نگرش منفی و ناامیدکننده پیرامون این نمایشگاه شکل گرفته باشد اما واکنش Microsoft و Nintendo به این مسئله متفاوت به نظر می‌رسد.

رجی فیلز-ایمی مدیر شعبه اروپا کمپانی Nintendo توضیح داد «رویداد E3 فرصت برجسته‌ای برای به اشتراک گذاشتن بازی‌ها و تجربیات جدید با طرفداران و شریک‌های تجارت در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود. هر سال ما در مورد چگونگی بهترین استفاده از E3 سال آینده صحبت و تفکر می‌کنیم تا بتوانیم لبخند را بر لب‌های مخاطبین خود بیاوریم.»

فیل اسپنسر مدیر برند Xbox نیز از شرکت Microsoft در مورد چشم‌انداز E3 2019 بسیار خوش‌حال به نظر می‌رسد. «مراسم E3 جایگاه و پلتفرم ویژه‌ای برای نمایش خلاقیت و نوآوری در صعنت ویدئوگیم به شمار می‌رود. ESA به گسترش این رویداد برای صنعت و طرفداران چه شرکت‌کنندگان و چه افراد آنلاین ادامه می‌دهد و ما هم به آن‌چه در E3 2019 پیش‌رویمان است نگاه ویژه‌ای داریم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 4 =