اخبار بازی

در بازی Football Manager 2020 تیم خودتان را بسازید

در بازی Football Manager 2020 تیم خودتان را بسازید 1

در دنیای فوتبال هر کسی یک نظری دارد. به واقع دنیای فوتبال دنبای نظرات مختلف است. از معلم گرفته تا پیک موتوری و از کودک خرد سال گرفته تا پیرمرد مسن هر کدام یک نظر واحد و یک پیشنهاد برای بهتر شدن تیمهای محبوبشان دارند. کمپانی Sega به همراه Sports Interactive™ این امکان را بوجود آورده اند تا هر کس نظرات خودش را در تیم مد نظرش پیاده سازی کند و نتیجه آن را ببینید. این امکان با بازی Football Manager 2020 در اوایل نوامبر در دسترس خواهد بود.

Football Manager 2020 که به اختصار FM20 نیز نامیده میشود، این امکان را به گیمر میدهد تا سرنوشت تیم محبوبش را خودش بر عهده بگیرد. بخرد، بفروشد، ارنج کند، تمرین دهد و سرنوشت تیم را مشخص کند. هر شکست یا پیروزی نیز بر عهده خود گیمر است.

اولین تریلر از این بازی منتشر شده که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید و البته تریلر کاملتر به همراه توضیحات و جزئیات بیشتر در اواسط سپتامبر منتشر می شود.


این بازی قرار است برای PC و Mac منتشر شود البته برای Google Stadia نیز در دسترس خواهد بود. آقای Miles Jacobson کارگردان استودیوی Sports Interactive در مورد این بازی روی Stadia گفته:

Football Manager روی Stadia قابلیتهای ویژه ای خواهد داشت که فقط مختص به این سیستم است و روی سیستمهای دیگر وجود نخواهد داشت. این بازی روی Stadia از قدرت سرورهای ابری گوگل استفاده میکند و قابلیتهای بیشتری در اختیار گیمر میگذارد از جمله اینکه می توانید لیگهای بیشتری را در سیستم ذخیره کنید و در آنها بازی کنید و سرعت دسترسی به بازیها نیز بسیار بیشتر خواهد بود.

Football Manager 2020 (برای PC, Mac و Stadia)، Football Manager 2020 Touch (برای PC, Mac, iOS و Android) و Football Manager 2020 Mobile (برای iOS و Android) همگی در نیمه اول نوامبر عرضه می شوند. Football Manager 2020 Touch برای Nintendo Switch نیز در اواخر نوامبر در دسترس خواهد بود.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + 13 =