اخبار بازی

معرفی بازی‌های رایگان فوریه PS Plus

معرفی بازی‌های رایگان فوریه PS Plus

وی جی مگ: در فاصله یک هفته مانده به تعویض بازی‌های رایگان سرویس PlayStation Plus شرکت سونی بازی‌های حاضر در لاین‌آپ ماه فوریه PS Plus را معرفی کرد. لاین‌آپی که شامل دو بازی For Honor و Hitman: The Complete First Season برای کنسول PS4 می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، فوریه 2019 ماه مهمی برای سرویس PlayStation Plus محسوب می‌شود. اول آن که در این ماه شرکت سونی فضای ابری PS Plus را از 10 گیگابایت به 100 گیگابایت افزایش می‌دهدکه مسلما به پلیرهای که همواره با کمبود فضا روی کنسول خود مواجه هستند کمک بسیاری می‌کند. دلیل دوم هم بدین شرح است که ماه آینده، آخرین ماهی خواهی بود که لاین‌آپ بازی رایگان این سرویس شامل عناوینی برای دو کنسول PS3 و PS VITA می‌شود. شاید به همین دلیل باشد که شاهد معرفی Metal Gear Solid 4 به عنوان بازی رایگان کنسول PS3 هستیم. لیست کامل عناوین رایگان ماه فوریه برای سرویس PlayStation Plus به شرح زیر است:

  • (For Honor (PS4
  • (Hitman: The Complete First Season (PS4
  • (Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3
  • (Divekick (PS3 and PS Vita
  • (Gunhouse (PS Vita and PS4
  • (Rogue Aces (PS Vita and PS4

اگرچه لاین‌آپ بازی‌های رایگان فوریه PS Plus در 5 مارچ تغییر می‌کند اما عناوین PS3 و PS VITA تا 8 مارچ قابل دانلود خواهند بود. شرکت سونی اعلام کرد بازی‌هایی که پیش از این روی کنسول PS3 و PS VITA دانلود کردید یا تا قبل از 8 مارچ دانلود کنید برای همیشه و تا زمانی که عضو PS Plus باشید در دسترس شما خواهند بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + 18 =