اخبار بازی

رئیس سابق 2K Games به Amazon Game Studios پیوست

رئیس سابق 2K Games به Amazon Game Studios پیوست

وی جی مگ: کریستوف هارتمن رئیس سابق 2K Games به Amazon Game Studios پیوست. هارتمن به مدت 20 سال در Take-Two به عنوان رئیس و یکی از موسسان 2K Games فعالیت کرد و اکنون به عنوان رئیس استودیوهای بازیسازی در آمازون مشغول به فالیت خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، هارتمن هدایت Amazon Game Studios و بخش بازاریابی آن‌ها را برعهده خواهد گرفت. فعالیت هارتمن با کار روی بازی‌های در دست ساختی چون New World و Crucible آغاز خواهد شد البته تیم سازنده آمازون اطمینان داده که عناوین بیشتری در راه خواهند بود. هر دو بازی نام‌برده به گونه‌ای طراحی شده تا مناسب برای Twitch باشند که از آن جایی که آمازون صاحب پلتفرم Twicth است منطقی به نظر می‌رسد.

رئیس سابق 2K Games در خصوص پوستن خود به Amazon Game Studios در بلاگ رسمی این شرکت نوشت «گیمینگ که امروزه سرگرمی مورد علاقه بسیاری محسوب می‌شود صدها تا میلیون‌ها کاربر را به همدیگر مرتبط و متصل می‌کند. در میان تیم Amazon Game Studios، ابزارها و تکنولوژی باورنکردنی Amazon Web Services، ارتباطات جهانی Twitch و Twitch Prime و تمامی موارد دیگر که آمازون در اختیار دارد باعث می‌شود تا این شرکت جز محدود کمپانی‌های باشد که می‌تواند صنعت ویدئوگیم را به سطح جدیدی برساند. من بسیار مفتخر هستم که در میان این تیم با استعداد و پرشور فعالیت می‌کنم که می‌توانیم با یکدیگر بازی‌های مختلفی را برای مخاطبین توسعه دهیم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 7 =