اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از نسخه آینده Call of Duty

اطلاعاتی جدید از نسخه آینده Call of Duty

وی جی مگ: به مواقعی از سال نزدیک می‌شویم که همواره در آن پیش از رونمایی رسمی، زمزمه‌های مختلفی پیرامون نسخه آینده Call of Duty می‌شنویم. سال گذشته عنوان Black Ops 4 عرضه شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت توانست عملکرد قدرتمندی به نمایش بگذارد.

به گزارش وی جی مگ، رابرت بولینگ عضو سابق استودیو Infinity Ward که در حال حاضر در کمپانی EA مشغول به کار است اخیرا در توییتر در پاسخ به پرسش‌های کاربری پیرامون بازی جدید استودیو Respawn یعنی Apex Legends اشاراتی به نسخه بعدی فرنچایز اول شخص شوتر کمپانی Activision داشته است. از بولینگ پرسیده شده که چرا امروزه از تعداد عناوینی که در فضای مدرن جریان دارند کاسته شده و بیشتر آن‌ها در فضای آینده و عملی‌-تخیلی تمرکز دارند. بولینگ در پاسخ به سوال اظهار کرد «نگران نباشید امسال یک شوتر Modern (مدرن) تجربه خواهید کرد.»

استفاده از واژه Modern در حالتی که حرف اول آن به صورت بزرگ نوشته شده می‌تواند بیانگر این مسئله باشد که پاسخ بولینگ علاوه‌بر اشاره به کلمه مدرن، به اسم یا عنوانی متشکل از این واژه نیز اشاره می‌کند. مسئله‌ای که سبب می‌شود تمامی ذهن‌ها معطوف مجموعه Call of Duty’s Modern Warfare شود. با این حال در حالی که هنوز مشخص نیست پاسخ به سوال مطرح شده به نسخه جدید این مجموعه اشاره داشته یا خیر اما در چند وقت اخیر شایعات مختلفی راجع به Modern Warfare 4 منتشر شده است. مخصوصا با توجه به این مسئله که این مجموعه توسط استودیو Infinity Ward ساخته شده و نسخه آینده Call of Duty نیز قرار است توسط همین توسعه‌دهنده تولید شود.

هم‌چنین اظهار نظر ارائه شده توسط بولینگ می‌تواند به نسخه بازسازی Modern Warfare 2 اشاره داشته باشد که در چند وقت حرف و حدیث‌های گوناگونی پیرامون آن به گوش رسیده است. روز گذشته هم به حضورتان رساندیم که به گفته بولینگ نسخه دوم بازی Infinite Warfare هرگز ساخته نخواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 5 =