اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از فرایند ساخت بازی Dead Island 2

اطلاعاتی جدید از فرایند ساخت بازی Dead Island 2

وی جی مگ: فرایند ساخت بازی Dead Island 2 در سال‌های اخیر روند عجیبی را طی کرده و بارها دست به دست شده است. تا جایی که شایعات به کنسل شدن توسعه آن نیز اشاره می‌کردند. در حالی سازندگان کنونی این اثر در استودیو Sumo Digital اعلام کرده بودند ساخت بازی هم‌چنان دنبال می‌شود اما به نظر می‌رسد تولید بازی باز هم به سازنده دیگری محول شده است.

به گزارش وی جی مگ، در پست توییتری که هم‌اکنون حذف شده و توسط وبسایت OnlySP به اشتراک گذاشته شد یکی از اعضای توسعه‌دهنده سابق بازی Dead Island 2 در استودیو Yagar به نام Jan David Hassel اظهاراتی نوشت که نشان می‌دهد فرایند ساخت بازی Dead Island 2 باز هم به سازنده جدیدی واگذار شده است. «ساخت بازی اکنون در استودیو DS Dambusters دنبال می‌شود ؟ ظاهرا توسعه‌دهنده قبلی همان‌طور که کار را از ما در استودیو Yagar گرفت کار توسعه بازی را از دست داده است.»

چنان‌چه اظهارات Hassel صحت داشته باشد ظاهرا دوباره کمپانی Deep Silver ساخت بازی را برعهده گرفته و آن را بردوش استودیو زیرمجموعه خود تحت عنوان Dambusters قرار داده است. مدتی پیش بود که این استودیو افراد جدیدی را هم استخدام و به مجموعه خود اضافه کرد که می‌تواند به ساخت Dead Island 2 ربط داشته باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 4 =