اخبار بازی

اطلاعاتی از بازی جدید مدیر سابق DICE

اطلاعاتی از بازی جدید مدیر سابق DICE

وی جی مگ: پاتریک سادرلند مدیر سابق DICE و کمپانی EA که به مدت 20 سال در این شرکت فعالیت کرد تابستان گذشته از آن جدا شد و به دنبال آن استودیو جدیدی را تحت عنوان Embark Studios در استکهلم سوئد تاسیس کرد. اکنون این تیم جزئیات اولیه از پروژه‌ای که در حال کار روی آن هستند را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش وی جی مگ، سادرلند پستی در بلاگ استودیو خود منتشر کرد و توضیح داد پروژه جدید او یک بازی اکشن Coop و Free to Play است که “در آینده‌ای بسیار دور جریان دارد و در آن با استفاده از همکاری با یکدیگر، شانس غلبه بر موارد ناممکن نیز وجود خواهد داشت.” بازی جدید مدیر سابق DICE با استفاده از Unreal Engine در حال توسعه قرار دارد. اندازه نقشه رونمایی شده برابر 256 کیلومترمربع بوده و شامل آب و هوای داینامیک و سیستم چرخش شب و روز می‌شود. سادرلند افزود این نقشه در طول سه هفته و به وسیله تنها سه نفر با استفاده از اسکن و بررسی اطلاعات واقعی ساخته شده است.

علاوه‌بر اطلاعاتی از محیط، سازندگان کانسپت‌آرت‌هایی نیز از بازی در حال ساخت خود منتشر کردند که در بالا می‌توانید مشاهده کنید. به نظر می‌رسد در بازی شاهد وجود ربات‌های بزرگی خواهیم بود.

برچسب‌هاDICE EA Embark Studios
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 17 =