اخبار بازی

سازندگان سابق Hearthstone روی یک بازی مارول کار می‌کنند

سازندگان سابق Hearthstone روی یک بازی مارول کار می‌کنند

وی جی مگ: بن برود کارگردان و یکی از سازندگان سابق Hearthstone سال گذشته به همراه جمعی دیگر از توسعه‌دهندگان این بازی، کمپانی بلیزارد را نرک کردند. برود به همراه یکی دیگر از همراهان سابقش در بلیزاد به نام همیلتون چو استودیو جدیدی به نام Second Dinner تاسیس کردند و از آن زمان تاکنون روی پروژه معرفی نشده‌ای مشغول به کار بودند.

به گزارش وی جی مگ، براساس پست و ویدئو جدید منتشر شده در وبسایت رسمی استودیو Second Dinner مشخص شد برود به همراه سایر اعضای تیم‌ش در حال کار روی یک بازی جدید با همکاری شرکت مارول هستند که روی موضوع ابرقهرمانی تمرکز دارد. پیش از این استودیو Second Dinner مبلغ 30 میلیون دلار از NetEase دریافت کرده بود. بودجه‌ای که کمک کرد این توسعه‌دهندگان دفتر کاری خود را به شهر ارواین واقع در کالیفرنیا منتقل کنند. هم‌چنین اعلام شده که استودیو مذکور به دنبال استخدام افراد جدیدی برای پیوستن به تیم خود است. جی اونگ مدیر بخش بازی کمپانی مارول در اظهارنظری راجع به این همکاری ابراز امیدواری کرد و افزود که این تیم دقیقا همان چیزی است که مارول برای ساخت بازی در نظر داشته است.

سازندگان سابق Hearthstone در پست منتشر شده اظهار کردند که به مدت 6 ماه است که روی بازی مارول در حال کار هستند. به‌علاوه مشخص شد که اولین نمونه‌ها از بازی سرهم شده و به مرحله تست وارد شده است. اگرچه هم‌چنان زمان زیادی باقی مانده که بازی به سرانجام برسد اما همیلتون چو مدعی شده که این پروژه بهترین بازی اثری است که تاکنون ساحته شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 5 =