اخبار بازی

معرفی پردرآمدترین گیمرهای بازی Fortnite

معرفی پردرآمدترین گیمرهای بازی Fortnite

وی جی مگ: در حالی که Fortnite به یکی از محبوب‌ترین عناوین برای کژوال گیمرها تبدیل شده در سمت مقابل پلیرهای eSports در مسابقات چند میلیون دلاری به رقابت می‌پردازند و درآمدهای فراوانی از این راه به دست می‌آورند. در همین خصوص پردرآمدترین گیمرهای بازی Fortnite معرفی شده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از Dexerto لیستی از بیست گیمر پردرآمد ساخته Epic Games منتشر شده که ارقام قابل توجهی را به نمایش می‌گذارد. باید اشاره کرد تمامی این مبالغ از راه رویدادهای خصوصی سازنده بازی به دست نمی‌آیند. برخی از آن‌ها از رویدادهای مربوط به جامعه مخاطبین بازی نظیر KEEMSTAR’s Friday Fortnite به دست آمده و در نتیجه ده‌ها هزار دلار پول مبادله شده است. لازم به ذکر است سازنده بازی وعده مسابقات و تورنمنت‌های 100 میلیون دلاری را در سال آینده داده است.

در رتبه اول پردرآمدترین گیمرهای بازی Fortnite پلیر Bizzle قرار دارد و درآمد او از بازی 322 هزار دلار برآورد شده است. پس از آن گیمر آمریکایی دیگری به نام Poach در مکان دوم جای داشته و 277 هزار دلار درآمد داشته است. سومین نفر نیز Morgausse بوده و 250 هزار دلار به دست آورده است. این آمار توسط EsportsEarnings منتشر شده و براساس آن کمترین مبلغ به دست آمده از تورنمنت‌های بازی 105 هزار دلار بوده که متعلق به شخصی به نام TheVic است که در مکان بیستم جای دارد.

معرفی پردرآمدترین گیمرهای بازی Fortnite 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × پنج =