اخبار بازی

تمسخر ایلان ماسک توسط توئیتر ‌Fortnite

تمسخر ایلان ماسک توسط توئیتر ‌Fortnite

وی جی مگ: امروز صبح ایلان ماسک تاجر و مخترع آمریکایی در صنعت آمریکا توییتی را منتشر کرد که Epic Games و ساخته بتل رویال محبوب آن یعنی Fortnite را به سخره می‌گرفت. به مانند تمامی مواردی که توسط چهره‌های آشنا انجام می‌شود این توییت به سرعت در فضای اینترنت پخش شد. سپس نوبت به Epic Games رسید تا پاسخ این مورد را بدهد و به تمسخر ایلان ماسک توسط توئیتر ‌Fortnite بپردازد.

به گزارش وی جی مگ، ایلان ماسک در توییت خود به شوخی اظهار کرده بود که حق امتیاز مربوط به بازی Fortnite را خریداری کرده و سپس بازی را به طور کامل حذف کرده است تا بدین منظور بتواند تمامی کودکان را از این پدیده صنعت ویدئوگیم نجات دهد. پس از بازخوردهای مختلفی که به این توییت شکل گرفت حال نوبت به Epic رسید تا توپ را به زمین بنیان‌گذار تسلا و SpaceX بیندازد.

Epic با ضمیمه کردن مطلبی مرتبط به ماسک که در آن پیش‌بینی کرده بود چه زمانی SpaceX اولین پایگاه را در مریخ ایجاد خواهد کرد با خطاب کردن ایلان ماسک و به گونه‌ای تمسخرآمیز بدین گونه پاسخ داد که «این مورد یک دهه به طول خواهد انجامید ؟ Just Build. LOL». باید توضیح دهیم که استفاده از عبارت Just Build. LOL در این توییت، اشاره مستقیم به پلیرهای حرفه‌ای Fortnite دارد که در خطاب به افرادی که در بازی در حال شکست خوردن قرار دارند یا سطح بازی آن‌ها چندان بالا نیست استفاده می‌شود و بدین صورت به تمسخر آن‌ها می‌پردازند. تمسخر ایلان ماسک توسط توئیتر ‌Fortnite که آتش آن توسط خود بنیان‌گذار تسلا نیز آغاز شد شاید یکی از جالب‌ترین کنش و واکنش‌های رسانه‌ای و فضای مجازی در سال 2018 لقب بگیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × چهار =