اخبار بازی

پشتیبانی از کنترلر به نسخه موبایل Fortnite اضافه شد

پشتیبانی از کنترلر به نسخه موبایل Fortnite اضافه شد

وی جی مگ: اگرچه عنوان Fortnite برای هر پلتفرمی در دسترس قرار دارد با این حال پلیرهای نسخه موبایل به دلیل تجربه بازی روی تاچ‌ اسکرین برتری کمتری به نسبت پلیرهای کنسولی و PC دارند. همین مورد باعث شده تا در به‌روزرسانی جدید منتشر شده کمپانی Epic Games پشتیبانی از کنترلر به نسخه موبایل Fortnite را اضافه کند.

به گزارش وی جی مگ، در این به‌روزرسانی که نسخه 7.30 برای بازی به شمار می‌رود علاوه‌بر اضافه شدن اسلحه‌های جدید و مواردی دیگر، پشتیبانی از کنترلر به نسخه موبایل Fortnite نیز افزوده شده است. برای نسخه Android بیشتر کنترلرهایی که از طریق بلوتوث متصل می‌شوند هم‌چون SteelSeries Stratus XL، Gamevice، XBox1، Razer Raiju و Moto Gamepad سازگاری خواهند داشت. از طرفی دیگر برای نسخه iOS هم کنترلرهای MFi مانند Steelseries Nimbus و Gamevice مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند.

هم‌چنین استودیو Epic Games قصد دارد فریم‌ریت 60 را نیز به نسخه Android برخی از گوشی‌ها اضافه کند. از دیگر مشکلات موجود در نسخه موبایل بازی Fortnite می‌تواند صفحه کوچک‌تر و صدای غیرقابل تشخیص باشد به همین منظور به‌روزرسانی جدید کیفیت صوتی را افزایش داده و برای وسایل نقلیه و بالون‌ها صوتی مانند دنیای واقعی را پیاده‌سازی کرده است. سلاح‌های جدید مانند نارنجک Chiller Grenade و مواردی دیگر هم به Fortnite اضافه شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + دو =