اخبار بازی

بازی Fortnite در نقش بزرگ‌ترین رقیب Netflix

بازی Fortnite در نقش بزرگ‌ترین رقیب Netflix

وی جی مگ: کمپانی Netflix در حال حاضر بزرگ‌ترین سرویس استریم دنیا به شمار می‌آید که همواره رقابت سختی با دیگر شبکه‌های کابلی و کمپانی بزرگ این عرصه مانند HBO، آمازون و Hulu دارد. با این حال این رسانه بزرگ سرگرمی بیشتر از آن که نگران رقبای موجود در زمینه فعالیت خود باشد نگران بازی‌های ویدئویی است. چرا که گزارش مالی جدید منتشر شده از بازی Fortnite در نقش بزرگ‌ترین رقیب Netflix یاد می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، در این گزارش مالی که امروز منتشر گردید مشخص شد بیشتر از آن که HBO و آمازون در حال ربودن مشتری‌ها و بینندگان Netflix باشند این ساخته بتل رویال Epic Games یعنی Fortnite است که در  نقش بزرگ‌ترین رقیب Netflix ظاهر شده و در حال ربودن مصرف‌کنندگان و بینندگان این شبکه بزرگ استریمی است. باید توجه کرد هر یک ساعتی که مخاطبی در حال گذراندن وقت خود در Fortnite باشد در حقیقت همین زمان از دست Netfilx ربوده شده است.

شاید یکی از اصلی ترین دلایلی که Netflix در رقابت با Fortnite بازنده بوده به کنسول Nintendo Switch مرتبط شود. زیرا ساخته Epic روی کنسول هیبریدی نینتندو در دسترس بوده در حالی که تاکنون Netflix روی Switch عرضه نشده است و بهتر است این کمپانی هر چه زودتر برای انتشار سرویس خود روی کنسول محبوب نینتندو اقدام کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × پنج =