اخبار بازی

تعداد مخاطب‌های بازی Fortnite به 200 میلیون نفر رسید

تعداد مخاطب‌های بازی Fortnite به 200 میلیون نفر رسید

وی جی مگ: استقبال خوب گیمرها از ساخته Epic Games همچنان ادامه دارد و آخرین آمار به دست آمده نشان از این دارد که تعداد مخاطب‌های بازی Fortnite به 200 میلیون نفر رسیده. رقمی قابل توجه که شاید به این زودی‌ها هیچ بازی دیگری توان دستیابی به آن را نداشته باشد.

به گزارش وی جی مگ، بلومرگ به تازگی اعلام کرده این روزها شرایط Fortnite به خوبی دنبال می‌شود و تبلیغات این اثر با حضور کریس پرت در کره جنوبی باعث شده گیمرهای این کشور جذب ساخته Epic Games‌ شود. با این شرایط و افزایش حجم تبلیغات حالا تعداد مخاطب‌های بازی Fortnite به 200 میلیون نفر رسیده.

در ماه ژوئن گذشته بود که Epic Games خبر از رسیدن مخاطب‌های ساخته خود به 125 میلیون نفر داد و حالا به نظر می‌رسد که با افزایشی 60 درصدی این بازی چیزی کمتر از جمعیت برزیل، کاربر دارد. هرچند بین کاربر ثبت نام کرده و فعال تفاوت وجود دارد اما آمار دقیقی از اختلاف این دو در دسترس نیست.

اوایل ماه جاری میلادی بود که اعلام شد این بازی توانسته به آمار 8.3 میلیون گیمر همزمان دست پیدا کند. در ماه سپتامبر نیز بازی Fortnite به آمار 78.3 میلیون کاربر منحصر به فرد دست پیدا کرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 2 =