اخبار بازی

رونمایی از جام جهانی Fortnite با جایزه 100 میلیون دلاری

رونمایی از جام جهانی Fortnite با جایزه 100 میلیون دلاری

وی جی مگ: به دنبال محبوبیت وصف‌نشدنی که Fortnite در سال گذشته پیدا کرد تنها مسئله زمان بود تا سازنده این بازی یعنی استودیو Epic Games آن را به درون صحنه eSports وارد کند. اکنون برای امسال علاوه‌بر رویدادهای مربوط به تورنمنت eSports از جام جهانی Fortnite هم رونمایی شده است.

به گزارش وی جی مگ، سال گذشته جایزه تورنمنت eSports برابر با 100 میلیون دلار اعلام شده بود و امسال باز هم Epic Games قصد دارد تا این رقابت‌ها را تکرار کند. هم‌چنین این کمپانی از برگزاری جام جهانی Fortnite خبر داد که افراد برگزیده در آن کار خود را از ماه آپریل آغاز می‌کنند. این افراد رقابت خود را از 8 آپریل شروع کرده و در طول هفته بر سر جایزه یک میلیون دلاری با یکدیگر به نبرد می‌پردازند. این مرحله تا 16 آپریل ادامه پیدا می‌کند.

سپس در روزهای 26 الی 28 آپریل، 100 تک پلیر ابتدایی و 50 تیم دو نفره نخست در مرحله نهایی با یکدیگر درگیر می‌شوند. مجموع جوایز در نظر گرفته شده در این دور برابر با 30 میلیون دلار بوده و به هر شرکت‌کننده حداقل 50 هزار دلار تعلق می‌گیرد. قهرمان بخش تک‌نفره نیز 3 میلیون دلار دریافت می‌کند.

جام جهانی در رویدادهای دیگری خارج از بخش بتل رویال نیز به وقوع می‌پیوندد و در آن پلیرها با چالش‌هایی در حالت‌ها و فرمت‌های مختلف به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + 13 =