اخبار بازی

تاخیر در راه‌اندازی قابلیت Cross Platform بازی Fortnite

تاخیر در راه‌اندازی قابلیت Cross Platform بازی Fortnite

وی جی مگ: هنگامی که قابلیت بازی‌ میان‌پلتفرمی سرانجام برای نسخه PS4 بازی Fortnite اضافه شد استودیو Epic Games وعده اضافه شدن قابلیت ادغام اکانت‌ها را داد تا افرادی که اکانت‌های مختلفی روی PS4 و دیگر پلتفرم‌ها ساخته بودند بتوانند پیشرفت‌های خود را یکی نمایند. با این حال مشخص شد راه‌اندازی قابلیت Cross Platform بازی Fortnite با تاخیر مواجه شده است.

به گزارش وی جی مگ، این قابلیت در ابتدا قرار بود تا انتهای سال جاری در دسترس قرار بگیرد اما اکنون پلیرهای Fortnite که چندین اکانت مختلف دارند برای یکی کردن آن‌ها باید مدت بیشتری منتظر بمانند. اکنون در بلاگ رسمی بازی، شرکت Epic Games اعلام کرد به دلیل مشکلات فنی که در پیاده‌سازی این قابلیت به وجود آمده اضافه شدن ادغام اکانت و راه‌اندازی قابلیت Cross Platform بازی Fortnite به سال آینده موکول شده است.

«به دلیل مشکلات فنی پیش آمده ما باید اضافه کردن قابلیت ادغام اکانت‌ها را عقب بیندازیم و عرضه آن را به ابتدای سال آینده موکول کنیم. ما می‌خواهیم قبل از انتشار اطمینان حاصل کنیم که این قابلیت کاملا تست شده و به خوبی کار می‌کند تا افرادی که منتظر آن هستند و می‌خواهند پیشرفت‌ها و خریدهای اکانت‌های مختلف را به یکدیگر منتقل کنند مشکلی نداشته باشند. همزمان با نزدیک شدن به در دسترس قرار گرفتن این قابلیت اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک گذاشته می‌شود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × سه =