اخبار بازی

نشانه‌ای جدید از Halo در بازی Forza Horizon 4

نشانه‌ای جدید از Halo در بازی Forza Horizon 4

وی جی مگ: به تازگی عکسی لو رفته که از وجود نشانه‌هایی از Halo در بازی Forza Horizon 4 و همکاری میان این دو سری نمادین مایکروسافت خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، این تصویر لو رفته مربوط به عنوان Forza Horizon 4 می‌شود که در آن یک Warthog از مجموعه Halo دیده می‌شود. همه‌کاره‌ترین وسیله نقلیه موجود سری بازی Halo که اولین بار هم نیست که پلیرهای Forza آن را این سری ریسینگ مشاهده می‌کنند. اتومبیل Warthog پیش از این در Forza Horizon 3 هم به عنوان یک وسیله نقلیه که می‌شد با استفاده از کد مخصوصی آن را در دسترس قرار داد وجود داشت. اکنون به نظر می‌رسد این اتومبیل باز هم به مجموعه Forza بازگشته است. این تصویر پیش از این که در Reddit به اشتراک گذاشته شود در Imgur آپلود شده بود که گالری برای تصاویر دیگر اتومبیل‌های بازی محسوب می‌شود.

با توجه به این که هر دو بازی از عناوین انحصاری شرکت مایکروسافت به شمار می‌آیند وجود Warthog از Halo در بازی Forza Horizon 4 قابل انتظار بوده ولی عکس فاش شده نشانه‌های بیشتری را در خود جای داده است. در بالای سمت راست تصویر کشتی جنگی Covenant متعلق به این سری را مشاهده می‌کنید و در بالای سمت چپ هم Juxtaposing که همانند دکل موجود در سری Halo است به چشم می‌خورد.

هم‌اکنون هیج کدام از دو شرکت Playground Games و مایکروسافت صحت موارد فاش شده را تایید نکرده و درباره آن اظهارنظری نکردند. حال باید دید حضور موارد مختلف از سری Halo در بازی Forza Horizon 4 و همکاری میان دو تا چه اندازه خواهد بود.

نشانه‌ای جدید از Halo در بازی Forza Horizon 4 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 6 =