اخبار بازی

جزئیات گرافیکی بازی Forza Horizon 4 روی PC

جزئیات گرافیکی بازی Forza Horizon 4 روی PC

وی جی مگ: بازی Forza Horizon 4 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های مسابقه‌ای در دردنیا است. همان‌طور که از نسخه PC این بازی انتظار می‌رود، دارای گرافیک بهتری نسبت به نسخه کنسولی است و کیفیت بهتری خواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، گارگردان هنری استودیو Playground Games یعنی Benjamin Penrsoe صحبت‌هایی در مورد تمرکز آن‌ها روی نسخه PC کرد.

« حالا مشخصات پیشنهادی ما برای این بازی نرخ فریم 60 است، برخلاف بازی Forza Horizon 3 که نرخ فریم آن 30 بود. ما به خاطر پایداری و کارایی بازی خوشحال هستیم. همچنین اگر سیستم قدرتمندی دارید، تنظیمات زیادی برای شما گذاشته‌ایم که می‌توانید در بهترین حالت گرافیکی این بازی را انجام دهید. البته تنظیمات دیگری هم وجود دارد. می‌توانید یک دید خاص برای دوربین خود بسازید همچنین به تنظیمات HDR دسترسی خواهید داشت که برای اولین بار روی پلتفرم PC این اتفاق می‌افتد. ما به خاطر مخاطبین این بازی کاملا خوشحال هستیم. از بازی Forza Horizon 3 چیزهای زیادی یاد گرفتیم. می‌دانیم چیزهایی در این بازی وجود داشت که می‌توانستند روان‌تر باشند و موقع انتشار بازی مشکلاتی را داشتیم به همین دلیل تمرکز زیادی روی نسخه PC داشتیم تا بدانیم که همه چیز خوب پیش می‌رود.»

با اینکه حدود دو ماه تا انتشار بازی مانده است ولی اطلاعات زیادی از این بازی لو رفته است مانند لیست ساندترک‌های بازی‌، لیست کامل اتومبیل‌های بازی و Crossover بازی Halo که جالب به نظر می‌رسد.

بازی Forza Horizon 4 در تاریخ 2 اکتبر امسال برای پلتفرم‌های PC و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − هفت =