اخبار بازی

Forza Motorsport 5 با سرعت 60 فریم برثانیه و رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد

gameemag

سازندگان عنوان Forza Motorsport 5 وعده داده اند که گیمر ها برای اولین بار این بازی را با کیفیت کاملا HD مشاهده خواهند کرد، آن ها می گویند این بازی بر روی XBOX ONE با سرعت 60 فریم برثانیه اجرا می شود و این امر قدرت این کنسول را افزایش می دهد.

کارگردان این بازی جناب آقای John Wendel به Gamespot گفت:  من معتقدم که ما برای ارائه ی ایده های خود در موقعیت منحصر به فردی فرار داریم. اگر این بازی بر روی کنسول XBOX ONE با سرعت 60 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p اجرا شود ما با حماسه ای بزرگ روبرو خواهیم شد. از یک طرف این موضوع یک فرصت باورنکردنی است، اما از طرفی دیگر ما باید فوق العاده چالاک و آگاه باشیم.

طبق گزارشی که در مجله EDGE منتشر شده است، معاون مدیر عامل شرکت مایکروسافت جناب آقای Phil Spencer به Gamespot گفت: دارندگان پلتفرم های مختلف اصرار دارند که تمام توسعه دهندگان کیفیت عناوین خود را ارتقا دهند و یک کیفیت HD واقعی را ارائه دهند.

من فکر نمی کنم گیمر ها بتوانند اندازه ی سرعت فریم یک بازی را به سازندگان دیکته کنند. درست است که Forza 5 با سرعت 60 فریم برثانیه اجرا می شود، اما سازندگان دیگر عناوین خود را کاملا متفاوت خواهند ساخت، او گفت:

بالا بودن رزولوشن یک بازی به زیبایی آن نمی افزاید.

ما هنوز نمی توانیم در مورد Forza 5 سخن بگوییم، اما این بازی برای XBOX ONE تایید شده است.

 

سید محمد امین سکاکی

سید محمد امین سکاکی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =