اخبار بازی

توسعه‌دهنده بازی Friday The 13th: The Game تغییر کرد

توسعه‌دهنده بازی Friday The 13th: The Game تغییر کرد

وی جی مگ: وظیفه توسعه بازی Friday The 13th: The Game از زمان طرح‌های اولیه که تحت عنوان Slasher Vol. 1: Summer Camp شناخته می‌شد تا هنگام عرضه برعهده استودیو IllFonic بوده است. با اعلام شرکت ناشر بازی یعنی Gun Media استودیو نام‌برده دیگر نقشی در ساخت بازی نداشته و توسعه‌دهنده بازی Friday The 13th: The Game تغییر کرده است.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط Gun Media، قرارداد همکاری این شرکت با استودیو IllFonic برای کار روی بازی مذکور به اتمام رسیده است. از این پس وظیفه توسعه بازی برعهده استودیو ژاپنی Black Tower Games خواهد بود. این استودیو پیش از این هم برای ساخت دو نقشه Jarvis House و Pinehurst برای Friday The 13th: The Game با IllFonic همکاری کرده بود. به‌علاوه ساخت بازی Archangel برای iOS و تولید عنوان Magus برای PS3 در کارنامه این توسعه‌دهنده به چشم می‌خورد.

در حالی استودیو Black Tower Games به عنوان توسعه‌دهنده بازی Friday The 13th: The Game معرفی شده است که این اثر در ابتدای زمان عرضه خود، مسیر سختی را پشت سر گذاشت. زیرا از باگ‌ها و مشکلات متعدد رنج می‌برد و دو شرکت IllFonic و Gun Media با همکاری یکدیگر روی بازی کار کردند تا ایرادات آن را رفع کرده و بازی را برای اضافه شدن بخش سینگل‌پلیر وعده داده شده و سایر محتویات جدید آماده کنند. در حالی که بازی به صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شد شکایت مطرح شده از سوی سازنده قبلی در خصوص چگونگی حقوق امتیاز آن باعث شد تا همکاری این دو کمپانی مذکور به اتمام برسد.

اگرچه این شکایت مربوط به ماه ژوئن می‌شود اما از آن زمان تاکنون IllFonic مشغول کار برای برطرف کردن باگ‌ها و بهبود بخش چند نفره Friday The 13th: The Game بوده است و اکنون با اعلام ناشر، این وظایف به اتمام رسیده است و وظیفه توسعه به Black Tower Games واگذار شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + دوازده =