اخبار بازی

علاقه میازاکی به ساخت Demon’s Souls Remaster

علاقه میازاکی به ساخت Demon’s Souls Remaster

وی جی مگ: این ماه بازی در دست ساخت استودیو FromSoftware یعنی Sekiro: Shadows Die Twice به عنوان پرونده اصلی مجله گیم‌ایفورمر بررسی شده و طی آن سازندگان این اثر و در راس آن شخص میازاکی از موارد مختلفی از جمله علاقه به ساخت Demon’s Souls Remaster صحبت کرده است.

به گزارش وی جی مگ، هیدتاکا میازاکی کارگردان بازی Demon’s Souls بوده که در سال 2009 به صورت انحصاری برای کنسول PS3 عرضه شد. علیرغم طرفدارانی مشتاقی که این اثر دارد که باعث شده هم‌چنان برای روشن نگه‌داشتن سرورهای خصوصی بازی تلاش کنند اما ظاهرا میازاکی علاقه چندانی به پروژه قدیمی خود ندارد. «این موضوع بدین شکل نیست که از کارهای قبلی خود احساس شرمندگی کنم. اما زیاد علاقه‌ای به بازگشت به پروژه‌های قبلی خود را ندارم.»

میازاکی در خصوص اشتیاق‌ها و درخواست‌های موجود برای ساخت Demon’s Souls Remaster توضیح داد «در این مورد باید دید کمپانی سونی چه نظری دارد. زیرا امتیاز بازی دست این شرکت است.» «اگر سازندگان و مخاطبین واقعا مشتاق ساخت دوباره بازی باشند در نتیجه من هم از کار مجدد روی آن لذت خواهم برد. با این حال این موضوع بسیار پیچیده است زیرا من خاطرات بسیار خوبی از آن بازی دارم. بنابراین وقتی به توسعه نسخه ریمستر آن فکر می‌کنم احساس نگرانی می‌کنم.»

«با تمامی این توضیحات درک می‌کنم مخاطبین بسیاری هستند که عاشق Demon’s Souls هستند. بنابراین اگر این موضوع چیزی است که انتظار انجام دادنش توسط استودیو را دارند من هم با آن مشکلی ندارم. Demon’s Souls اولین بازی فانتزی بود که من کارگردانی آن را برعهده داشتم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 2 =