اخبار بازی

تمامی عناوین مجموعه Trine برای Nintendo Switch عرضه می‌شود

تمامی عناوین مجموعه Trine برای Nintendo Switch عرضه می‌شود

وی جی مگ: ماه گذشته شرکت تازه تاسیس Modus Games اعلام کرد با همکاری استودیو Frozenbyte Game در حال کار روی بازی Trine 4 است که قرار است برای هر چهار پلتفرم اصلی منتشر شود. در حالی که پیش از این هیچ کدام از نسخه‌های بازی نام‌برده برای Switch منتشر نشده بود، Frozenbyte اعلام کرد تمامی عناوین مجموعه Trine برای Nintendo Switch عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این توسعه‌دهنده اعلام کرد که برنامه دارد هر سه بازی Trine 2: Complete Story، Trine Enchanted Edition و Trine 3: The Artifacts of Power برای کنسول هیبریدی نینتندو در دسترس قرار بگیرند. این برنامه از امروز آغاز شده و از هم‌اکنون Trine Enchanted Edition برای Nintedo Switch با قیمت 15 دلار قابل تهیه است.

عنوان Trine Enchanted Edition شروع ماجراجویی‌های Pontius، Amadeus و Zoya بوده که اولین بار در سال 2009 برای کنسول PS3 عرضه شد. سپس نسخه Enchanted Edition به همراه تمامی محتویات اضافی برای PS4 و WiiU نیز منتشر شد. اکنون نسخه Nintendo Switch این بازی از قابلیت بازی مالتی‌پلیر آنلاین و محلی برخوردار بوده و در هنگام اتصال به داک کنسول به صورت 1080p و با فریم 30 اجرا می‌شود. در حالت دستی نیز با وضوح تصویر 720p و فریم ریت 30 اجرا می‌گردد.

در رابطه با Trine 2: The Complete Story و Trine 3: The Artifacts of Power هیچ گونه زمان انتشاری مشخص نشده اما استودیو Frozenbyte اظهار کرده که به‌زودی پس از انتشار نسخه اول روی Switch، می‌توانید منتظر عرضه دو قسمت بعدی باشید. انتشار تمامی عناوین مجموعه Trine برای Nintendo Switch نشان می‌دهد Frozenbyte علاقه زیادی به پشتیبانی از کنسول هیبریدی نینتندو دارد. چرا که بازی Has-Been Heroes مدتی بعد از عرضه Switch در بازار برای آن در دسترس قرار گرفت. هم‌چنین عنوان Nine Parchments هم در پاییز گذشته علاوه‌بر Xbox One، PS4 و PC، برای Switch هم منتشر شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × پنج =